UE4 Asset FPS Booster: Static Mesh Optimizer

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
2 Авг 2020
Сообщения
138
Реакции[?]
372
Поинты[?]
132K
Screenshot_1.png

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

С помощью этого пакета вы можете оптимизировать сетки на вашем уровне одним щелчком мыши. В моих тестах я наблюдал увеличение FPS до ПЯТИДЕСЯТИ ПРОЦЕНТОВ.

Технические детали / Technical Details:

Features:
  • Static Mesh Optimizer (Editor Utility Widget)
Documentation Link:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
<<---
Important Notes:

  • For FPS increase, you need to light-build after the process. (NOTE: In UE 5.0 version, it is necessary to save the level before building the light. Or it crashes.)
  • Back up the level before the operation.
  • If you want, you can change the settings of the optimized static meshes from this folder: StaticMeshOptimizer/Blueprints/Details/Blueprints/InstancedStaticMesh actor.
  • After Instanced Static Mesh is made, you can't change the location of your meshes separately. If you want to do this you can restore it to its original state with a single click. To do this, simply click on the object you want to convert and then click "Convert Instances into Static Mesh Actors" button.
Dont get confuse, there are two buttons, one of them converts to static mesh so normally what happens when you drag any mesh onto the level. The other is its optimized version.

Number of Blueprints: 3 (Include widgets, 1 is almost empty)
Network Replicated: (Yes)
Supported Development Platforms:
Windows: (Yes)
Mac: (Yes)
Android: (Yes)
VR: (Yes)

 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу