UE4 Asset CG_Shotguns_Pack

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
17 Мар 2021
Сообщения
290
Реакции[?]
655
Поинты[?]
102K
1661945712138.png
1661945717879.png
1661945724070.png
V4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Три разных типа дробовика, с анимацией и звуком.

Трейлер / Trailer:
Pump-action shotgun:
Semi-automatic shotgun:

Double Barrel Shotgun:

Each type of choke gives a different angle of dispersion of the pellets from a gun.
A different angle of dispersion:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


This project uses a material layering system, so you can give your weapon a different look with different patterns. You can also change only a tint.

Animated for the first person.

The shotguns presented in this pack can be purchased separately.
Semi-automatic shotgun:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Pump-action shotgun:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Double-barrel shotgun:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

But if you decide to buy two or more, then it will be more profitable to purchase this pack.

As a bonus, the project has an animation of a frag grenade throw and an animation of a stun grenade throw.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

As well as animation of weapon jamming.
SAS jammed:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

PAS jammed:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

DBS also has a gun jamming animation.

Важное примечание: Все проекты «серии CG» основаны на общей платформе, но не являются унифицированными. У каждого проекта своя специализированная логика. Проект задумывался не как полноценный, а как пакет ассетов. Чтобы пользователи могли взять анимацию и модели оружия себе в более продвинутый проект. Чертежи для этого проекта настроены только для презентации. Но продвинутые разработчики могут его улучшить.

How to upgrade your UE4 Project to UE5:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Технические детали / Technical Details:

Features:
One semi-automatic shotgun, one pump-action shotgun, (the double-barrel shotgun in development), and attachments.
Character Animation Blueprint for the basic display of Animation.
Materials and some sound setup.
Rigged: Yes
Number of Meshes: 17 ( 3 SK, and 14 SM).
Collision: Yes. Custom.
Vertex Count: 264 - 33563 vertices per mesh.
LODs: Yes.
Animations: FP character has 84 Animations for three guns (Fire, Aim Down Sight, Idle, Reload, Full Reload, Run, Sprint, Jump, Walk, etc.)
The weapons have 30 Animations (Fire, Fire ADS, Reload, Full Reload, etc.)
Number of Materials and Material Instances: 3 Material layers, 6 Master materials, 2 Post-process materials, 12 Material instances, 19 Material instances variations.
Number of Textures: 30 textures, 8 reticles, 8 patterns.
Texture Resolutions: 7 - 4096x4096, 14 - 2048x2048, 11 - 1024x1024, 4 - 512x512, 8 - 256x256, 1 - 200x200, 1 - 64x64.
Supported Development Platforms: Windows
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
21 Апр 2022
Сообщения
39
Реакции[?]
19
Поинты[?]
0
Можно личный для 4.27, пожалуйста?
Можно личный для 4.27, пожалуйста?
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
17 Мар 2021
Сообщения
290
Реакции[?]
655
Поинты[?]
102K
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Июл 2021
Сообщения
55
Реакции[?]
18
Поинты[?]
3K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Можно личный? Уж очень мне нравятся ассеты этого парня
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
17 Мар 2021
Сообщения
290
Реакции[?]
655
Поинты[?]
102K
Похожие темы
Сверху Снизу