-
Автор темы
- #1
V4.26 - V4.27:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
В этом наборе вы найдете восемь различных элементов, сосредоточенных вокруг наступательных, оборонительных и ударных эффектов. Они будут потрясающе смотреться в вашей RPG, MOBA или любой другой фэнтезийной и приключенческой игре! Этот пакет имеет дополнительное преимущество в том, что некоторые из его материалов и текстур объединены, чтобы немного уменьшить количество материалов, экземпляров и текстур.
Технические детали / Technical Details:
- 32 Emitters. (Offense, Defense, Impact, Ribbon trails, All named properly)
- 42 Materials, 43 Instances. (Often commented with additional info)
- 52 Static Meshes. (Between 4 and 2060 polygons)
- 67 Textures. (Mostly Noise/Sprite/Mask/Flipbooks, 512/512 up to 4096/4096 but can be resized when needed)
- 11 Great Material Functions. (Exposed, commented, useful)
- 3 Vector Fields.
- Showcase content. (Blueprints, Levels, blob character, wizard hat, and more)
- All systems come with three LOD's. (Reducing spawn rate/detail on distance)
- All systems come with Detail modes. (Adjusts depending on in-game quality settings. Low/Med/High/Ultra)
- All systems come with Significance Levels. (Too much happening on screen? > reduce quality/spawn rate)
- All textures have proper "Texture Grouping" that is affected by in-game quality settings properly.
- All textures have the proper "Compression settings".
- Material instructions are as low as possible. (Within reason when overhauling these packages)
- Proper usage of material instance. (No duplicate instance permutations)
- All materials share a "Material Parameter Collection" to easily globally tweak content.
Type of emitters: CPU, GPU, Mesh, Ribbon.
Supported Development Platforms:
Windows: Yes
Mac: Yes
Mobile: Yes
Documentation included: No.
Ссылка на скачивание / Download link:
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.