Подпишитесь на наш Telegram-канал, чтобы всегда быть в курсе важных обновлений! Перейти

UE5 Plugin Projectile Physics Plugin

Забаненный
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Мар 2021
Сообщения
83
Реакции
282
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
multiplayer-projectile-physics-plugin.jpg


V5.1
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Add penetration, air resistance and realistic ricochet to Unreal Engine instantly. Show projectile flight path before firing. Compatible with physobjects and destructible meshes.

Мгновенно добавьте проникновение, сопротивление воздуха и реалистичный рикошет к Unreal Engine. Показать путь полета снаряда перед стрельбой. Совместим с физическими средствами и разрушаемыми сетками.

Подходит для одиночных или многопользовательских игр, используйте физику для создания захватывающей стрельбы, которая выходит за рамки нынешнего поколения стрелков от первого лица. Также отлично подходит для физических игр и стрельбы из лука.
  • No limit to the number of objects a bullet will penetrate.
  • Chance of penetration varies depending on impact angle, impact velocity, and material hit.
  • Capable of slow motion gameplay.
  • Can spawn exit particle effects and decals as well as regular bullet hit effects.
  • Deterministic flight path enables pre-calculation, client-side multiplayer.
  • Create your own flight path prediction graphic or use the one included.
  • Bullet tracer effect included
  • Arrows become lodged or bounce depending on material

Технические детали / Technical Details:

Features:
  • Server side lag compensation functions as per
    Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
    (Engine 4.27 on)
  • Easy to get started or drop into an existing project. No c++ required.
  • Bullet trace color denotes velocity for testing purposes. Credit to youtuber Dyslexci for this concept.
  • Includes 3 materials with hit sounds & ak47 mesh with firing sound.

Code Modules: RMPP - Runtime module
Network Replicated: Yes
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
,
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
,
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Important/Additional Notes: Multiplayer blueprints are provided as an example only and are not a full multiplayer solution. Moving objects are overlap only in multiplayer as determistic path is impossible - locations are always slightly different on different machines. Simulation is computationally intensive, suggest limit of 50 players, ~1000 objects at a time. Destruction physics has limited replication in multiplayer.

V1.4.2 V5.1

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Назад
Сверху Снизу