-
Автор темы
- #1
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
V5.1
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Add penetration, air resistance and realistic ricochet to Unreal Engine instantly. Show projectile flight path before firing. Compatible with physobjects and destructible meshes.
Мгновенно добавьте проникновение, сопротивление воздуха и реалистичный рикошет к Unreal Engine. Показать путь полета снаряда перед стрельбой. Совместим с физическими средствами и разрушаемыми сетками.
Подходит для одиночных или многопользовательских игр, используйте физику для создания захватывающей стрельбы, которая выходит за рамки нынешнего поколения стрелков от первого лица. Также отлично подходит для физических игр и стрельбы из лука.
- No limit to the number of objects a bullet will penetrate.
- Chance of penetration varies depending on impact angle, impact velocity, and material hit.
- Capable of slow motion gameplay.
- Can spawn exit particle effects and decals as well as regular bullet hit effects.
- Deterministic flight path enables pre-calculation, client-side multiplayer.
- Create your own flight path prediction graphic or use the one included.
- Bullet tracer effect included
- Arrows become lodged or bounce depending on material
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Server side lag compensation functions as per Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.(Engine 4.27 on)
- Easy to get started or drop into an existing project. No c++ required.
- Bullet trace color denotes velocity for testing purposes. Credit to youtuber Dyslexci for this concept.
- Includes 3 materials with hit sounds & ak47 mesh with firing sound.
Code Modules: RMPP - Runtime module
Network Replicated: Yes
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
,
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
,
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Important/Additional Notes: Multiplayer blueprints are provided as an example only and are not a full multiplayer solution. Moving objects are overlap only in multiplayer as determistic path is impossible - locations are always slightly different on different machines. Simulation is computationally intensive, suggest limit of 50 players, ~1000 objects at a time. Destruction physics has limited replication in multiplayer.
V1.4.2 V5.1
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: