-
Автор темы
- #1
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
V5.1
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Based on "snap socket to socket" concept.
- Works with any Actor class or Blueprint containing sockets.
- Works with static meshes, skeletal meshes and splines.
- Supports snapping of multiple selections and groups. Will snap all selected actors as one.
- Works on component level too.
- By default simply aligns actors, but also supports attaching of actors to the snap target component.
- Supports moving selection pivot to the snap point.
- Customizable: Settings like minimal snap distance, angle, rotation snap and others can be modified in editor preferences.
- Viewport button (near snap to grid button) to easily enable/disable the plugin, change snap distance and access other options.
- Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.for more features.
Supported Target Build Platforms: None (Editor-only)
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: