UE5 Plugin Flying Navigation System

Олдфаг
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Ноя 2020
Сообщения
2,129
Реакции[?]
3,611
Поинты[?]
1M
fns.jpg

V5.1
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Многофункциональная и простая в использовании навигационная система для летающих ИИ-агентов.

Технические детали / Technical Details:

Features:
  • Full 3D Pathfinding capability for flying AI using an octree structure
  • 3 Pathfinding algorithms (A*, Lazy Theta* and Theta*) with various optimisation options
  • Multithreaded octree generation (up to 8 threads)
  • Compatible with Behaviour Trees and the MoveToLocation blueprint node
  • Allows for agents with a large radius
  • Compact memory format
  • Supports procedural levels
  • Accessible Blueprint and C++ API for runtime building and custom querying
  • Fast debug drawing
  • Fast testing of accessible paths (precomputed connectivity)
  • Fast raycasting against octree structure
Code Modules:
  • FlyingNavSystem (Runtime)
Number of Blueprints: N/A
Number of C++ Classes: 14
Network Replicated: Yes
Supported Development Platforms: Windows, macOS, Linux
Supported Target Build Platforms: Windows, macOS, Linux

Version 1.0.14 для UE5.1:
 
Последнее редактирование модератором:
Олдфаг
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Ноя 2020
Сообщения
2,129
Реакции[?]
3,611
Поинты[?]
1M
Сверху Снизу