Олдфаг
-
Автор темы
- #1
V5.1
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Многофункциональная и простая в использовании навигационная система для летающих ИИ-агентов.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Full 3D Pathfinding capability for flying AI using an octree structure
- 3 Pathfinding algorithms (A*, Lazy Theta* and Theta*) with various optimisation options
- Multithreaded octree generation (up to 8 threads)
- Compatible with Behaviour Trees and the MoveToLocation blueprint node
- Allows for agents with a large radius
- Compact memory format
- Supports procedural levels
- Accessible Blueprint and C++ API for runtime building and custom querying
- Fast debug drawing
- Fast testing of accessible paths (precomputed connectivity)
- Fast raycasting against octree structure
- FlyingNavSystem (Runtime)
Number of C++ Classes: 14
Network Replicated: Yes
Supported Development Platforms: Windows, macOS, Linux
Supported Target Build Platforms: Windows, macOS, Linux
Version 1.0.14 для UE5.1:
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: