-
Автор темы
- #1
V5.1
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Этот проект включает в себя все, что изображено, со всеми активами, картами и материалами, созданными в Unreal Engine. Каждый актив был создан для реалистичных визуальных эффектов AAA, стиля и бюджета.
*** Ежемесячный спонсируемый контент Unreal Engine на октябрь 2020 года ***
Технические детали / Technical Details:
Features :
- High quality and fidelity texture sets - most 2048 pixels +
- Master material setup that control the majority of all props and models
- Additional controls for roughness, albedo, normals and more
- Channel packed Roughness | Metalness | Ambient Occlusion
- Realistic Post Process and Look Up Table
- Optimized for games!
- Free of all legal issues as all branding and labels are custom made by our studio
- Fully detailed models from all sides
- Includes test dynamic lighting scene
- 2048 [59]
- 1024 [2]
- 512 [1]
- 256 [1]
- 128 [3]
Collision : Yes, automatically generated and per-poly mix based on complexity of asset
Vertex Count : 49484 Tris for all assets combined (See documentation for individual polycounts)
LODs : Small Prop Unreal LOD Generated
Number of Meshes : 24
Number of Materials and Material Instances : 23
Number of Textures : 64
Supported Development Platforms : Windows
Supported Target Build Platforms : Window / Mac / PS4 / Xbox
Documentation and Credits :
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: