-
Автор темы
- #1
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
V4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Этот проект включает в себя все, что изображено со всеми активами, картами и материалами, созданными в Unreal Engine. Каждый актив был создан для реалистичных визуальных эффектов, стиля и бюджета AAA.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- 131 Meshes
- High quality and fidelity texture sets - 2k textures
- Master material setup that control the of all props and models
- Modular construction and design for alternative designs
- Additional controls for roughness, albedo, normals, subsurface, tiling, and more
- Vertex paint setup for floors
- Channel packed Roughness | Metalness | Ambient Occlusion
- Realistic post process and look up table
- Tent visible and usable from both inside and outside
- Optimized for games
- Free of all legal issues as all branding and labels are custom made by our studio
- Fully detailed models from all sides
Texture Sizes:
- 4k[4]
- 2k [113]
- 1k [7]
- 512 [1]
- 256 [2]
- 128 [4]
Scaled to Epic Skeleton: Yes
Collision: Yes, automatically generated and per-poly mix based on complexity of asset
Vertex Count: Displayed in Documentation
LODs: Small Props LODs on 90%, some without that are very lp already!
Number of Meshes: 121
Number of Materials and Material Instances: 54
Number of Textures: 131
Supported Development Platforms: Windows
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: