UE4 Asset Quarantine Medical Tent

Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
7 Авг 2021
Сообщения
401
Реакции[?]
1,009
Поинты[?]
460K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
tttt.jpg

V4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Этот проект включает в себя все, что изображено со всеми активами, картами и материалами, созданными в Unreal Engine. Каждый актив был создан для реалистичных визуальных эффектов, стиля и бюджета AAA.

Технические детали / Technical Details:
Features
:
  • 131 Meshes
  • High quality and fidelity texture sets - 2k textures
  • Master material setup that control the of all props and models
  • Modular construction and design for alternative designs
  • Additional controls for roughness, albedo, normals, subsurface, tiling, and more
  • Vertex paint setup for floors
  • Channel packed Roughness | Metalness | Ambient Occlusion
  • Realistic post process and look up table
  • Tent visible and usable from both inside and outside
  • Optimized for games
  • Free of all legal issues as all branding and labels are custom made by our studio
  • Fully detailed models from all sides

Texture Sizes:
  • 4k[4]
  • 2k [113]
  • 1k [7]
  • 512 [1]
  • 256 [2]
  • 128 [4]

Scaled to Epic Skeleton: Yes
Collision: Yes, automatically generated and per-poly mix based on complexity of asset
Vertex Count: Displayed in Documentation
LODs: Small Props LODs on 90%, some without that are very lp already!
Number of Meshes: 121
Number of Materials and Material Instances: 54
Number of Textures: 131
Supported Development Platforms: Windows

 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу