Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
-
Автор темы
- #1
V5.0
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Технические детали / Technical Details:
You must disable the "Use Io Store" setting in your project settings to use traditional pak files.
Important info: If the created pak is very small and does not contain the assets then please check if you have a map somewhere inside the /Game folder. It can also be an empty map. There just has to exist one for Unreal to successfully create the pak file. Please also try out the Example Project from below.
Features:
- Create pak files out of content plugins.
- Choose a target platform for the pak file: Windows, Android (more platforms to come)
- Select multiple content plugins to create a pak for.
- Editor Module: "PakCreator"
Number of C++ Classes: 5
Network Replicated: No
Supported Development Platforms: Windows x64, MacOS, Linux
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Example Project:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
It has a content plugin named "MyFirstMod" which has some example assets and also a child material which depends on a parent material in /Game.You can use this plugin to create an independent .pak file.
Important/Additional Notes: This tool only creates .pak files. To load and use the pak file you must use the engine's pak functions or use the
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
.Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.