UE4 Asset Procedural Biomes

Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
7 Авг 2021
Сообщения
398
Реакции[?]
1,009
Поинты[?]
461K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
J9k5HBT.jpg

V4.26+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Технические детали / Technical Details:
Features:
  • 3 Biomes (Northern, Northern Summer and Mediterranean)
  • 3 Maps with 2km2 play-area for each biome
  • Procedural Foliage Spawn System
  • Global Wind System
  • Unique foliage for each biome. (Trees, vegetation, rocks, ground meshes, grass-types etc.)
  • 13 Trees, 9 rocks, 16 groundmeshes, 10 bushes, 33 vegetation, 2 background and a road mesh
  • Landscape Auto Material (6 landscape layers, 10 grass-types for each biome)
  • Ready-to-use Runtime Virtual Texture setup
  • Landscape Spline with Road mesh
  • Customizable Background Mesh
  • Multiple type of trees with different versions (Oak, Poplar, Pine, Conifer and Palm)
  • Basic Niagara VFX
Number of Unique Meshes: 84
Collision: (Yes, Custom and Generated)
Vertex Count: Min: 288 Vertices and Max: 138.307
LODs: (Yes)
Number of Materials and Material Instances: 11 Materials, 106 Material Instances and 22 Material Functions
Number of Textures: 260
Texture Resolutions: 4096x4096, 2048x4096, 2048x2048, 2017x2017, 1024x2048, 1024x1024, 512x512
Supported Development Platforms:
Windows: Yes
Mac: No
Documentation: Link
Important/Additional Notes: You need to enable these features in order to properly use this asset pack:
-Enable Procedural Foliage from Editor Preferences-> Experiemental
-Enable Niagara from Plug-ins-> VFX-> Niagara
-Enable Virtual Texturing if you want to use Runtime Virtual Texture from Project Settings-> Engine-> Rendering-> Enable virtual texture support checkbox set to true

 
Последнее редактирование модератором:
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
7 Авг 2021
Сообщения
398
Реакции[?]
1,009
Поинты[?]
461K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Сверху Снизу