-
Автор темы
- #1
V4.18
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- 13 optimized building meshes for midground building assets and far background building LODs for each
- Master material setup that control the majority all assets
- Day and Night time settings and material instances
- Includes modular parts to make your own heights and variations of all buildings
- Additional controls for roughness, albedo, normals and more
- Channel packed Roughness | Metalness | Ambient Occlusion
- Optimized for games!
- Free of all legal issues as all branding and labels are custom made by our studio
- Fully detailed models from all sides
- Includes test dynamic lighting scene
- 2048 [77]
- 1024 [2]
- 512 [1]
- 256 [1]
- 128 [4]
Collision: Yes, simple automatically generated
Vertex Count:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
(See documentation for individual polycounts)LODs: Separated additional LOD meshes
Number of Meshes: 51
Number of Materials and Material Instances: 44
Number of Textures: 85
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Window/Mac/PS4/Xbox
Documentation and Credits:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: