UE4 Asset Urban Background Buildings

Пользователь
Статус
Онлайн
Регистрация
28 Авг 2020
Сообщения
233
Реакции[?]
507
Поинты[?]
299K
1689422735642.png1689422609950.png1689422769398.png

V4.18
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Технические детали / Technical Details:
Features
:
  • 13 optimized building meshes for midground building assets and far background building LODs for each
  • Master material setup that control the majority all assets
  • Day and Night time settings and material instances
  • Includes modular parts to make your own heights and variations of all buildings
  • Additional controls for roughness, albedo, normals and more
  • Channel packed Roughness | Metalness | Ambient Occlusion
  • Optimized for games!
  • Free of all legal issues as all branding and labels are custom made by our studio
  • Fully detailed models from all sides
  • Includes test dynamic lighting scene
Texture Sizes:
  • 2048 [77]
  • 1024 [2]
  • 512 [1]
  • 256 [1]
  • 128 [4]
Scaled to Epic skeleton: Yes
Collision: Yes, simple automatically generated
Vertex Count:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
(See documentation for individual polycounts)
LODs: Separated additional LOD meshes
Number of Meshes: 51
Number of Materials and Material Instances: 44
Number of Textures: 85
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Window/Mac/PS4/Xbox
Documentation and Credits:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу