Вопрос How to make prediction that can predict defensive dt (LEGACY)

supremacy paster
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
9 Май 2020
Сообщения
98
Реакции[?]
19
Поинты[?]
1K
i keep missing peope due to prediction that are doubletapping anyone know a fix?
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
15 Авг 2023
Сообщения
48
Реакции[?]
20
Поинты[?]
19K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
c:\buildworker\csgo_rel_win64
Участник
Статус
Онлайн
Регистрация
18 Окт 2022
Сообщения
597
Реакции[?]
212
Поинты[?]
140K
Backtrack them + simulate but even expensive cheats seem to miss in teleporting enemies
 
Последнее редактирование:
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
15 Авг 2023
Сообщения
48
Реакции[?]
20
Поинты[?]
19K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Авг 2023
Сообщения
18
Реакции[?]
3
Поинты[?]
4K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Keep Ev0lving, Stay Fatal
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
6 Фев 2018
Сообщения
1,546
Реакции[?]
584
Поинты[?]
100K
c:\buildworker\csgo_rel_win64
Участник
Статус
Онлайн
Регистрация
18 Окт 2022
Сообщения
597
Реакции[?]
212
Поинты[?]
140K
Keep Ev0lving, Stay Fatal
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
6 Фев 2018
Сообщения
1,546
Реакции[?]
584
Поинты[?]
100K
there are no invalid records, there are records which contain invalid data but still resolvable(predictable, simulatable). also you can choose between records, not all of them are invalid
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

They are not even hittable during lagpeek exploit (from what I know. Maybe, I have written fake info. PasterAlmir <- this hooba booba will help me ig).
Also, can you explain me HOW and WHAT you will simulate during lagpeek exploit?
 
get good get legendware
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Сен 2020
Сообщения
435
Реакции[?]
200
Поинты[?]
47K
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

They are not even hittable during lagpeek exploit (from what I know. Maybe, I have written fake info. PasterAlmir <- this hooba booba will help me ig).
Also, can you explain me HOW and WHAT you will simulate during lagpeek exploit?
record is 100% unhittable during lagpeek because its literally missing data and not just having wrong data end of discussion
 
c:\buildworker\csgo_rel_win64
Участник
Статус
Онлайн
Регистрация
18 Окт 2022
Сообщения
597
Реакции[?]
212
Поинты[?]
140K
record is 100% unhittable during lagpeek because its literally missing data and not just having wrong data end of discussion
Im still learning and from what i keep seeing they are very possible to hit, yes you can miss due to bad resolving or autowall delay but if u have good connection (5ms ping) to let the prediction work you gonna end up hitting them sometimes.
And okay there might be broken records but are all of them broken? you can still backtrack up to 32 ticks (thats why there are many ping spike users). Tbh it is a very complicated system in source engine that might seem easy while its not, i've been working on mutiny for over 2 years and still havent understood some things shark did there but smh it hits them when my connection is stable and i dont get many pred errors
 
Последнее редактирование:
get good get legendware
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Сен 2020
Сообщения
435
Реакции[?]
200
Поинты[?]
47K
Wrong, if u continue smoking shit and pasting legendware its not gonna end well indeed bruh xD
Im still learning and from what i keep seeing they are very possible to hit, yes you can miss due to bad resolving or autowall delay but if u have good connection (5ms ping) to let the prediction work you gonna end up hitting them sometimes.
And okay there might be broken records but are all of them broken? you can still backtrack up to 32 ticks (thats why there are many ping spike users)
i highly suggest not taking info from your ass and putting them in your mouth
when enemy breaks lag comp they're 100% unhittable unless LC is disabled aka (cl_lagcomp 0)
here's
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


look at how we return when record simtime > current simtime
so this data wont be set
aka unhittable
C++:
record.m_flSimulationTime    = entity->GetSimulationTime();
    record.m_vecAngles            = entity->GetAbsAngles();
    record.m_vecOrigin            = entity->GetAbsOrigin();
    record.m_vecMaxs            = entity->WorldAlignMaxs();
    record.m_vecMins            = entity->WorldAlignMins();
it's not just broken data its just missing data and server wont register your shot even if you somehow using nano quantum computers simulate all of these perfectly clientsided (you can't even fucking simulate animations accurately after operation broken fang (2021)
oh and btw, legendware > skit, neverwin, oneshit, missware, supreprimodial
 
Keep Ev0lving, Stay Fatal
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
6 Фев 2018
Сообщения
1,546
Реакции[?]
584
Поинты[?]
100K
m still learning and from what i keep seeing they are very possible to hit, yes you can miss due to bad resolving or autowall delay but if u have good connection (5ms ping) to let the prediction work you gonna end up hitting them sometimes.
IT DOESN'T DEPENT ON YOUR PING ETC. ETC. ETC.
THEY ARE UNHITTABLE AT ALL.
And okay there might be broken records but are all of them broken?
Yes.
you can still backtrack up to 32 ticks (thats why there are many ping spike users)
You can't, since all of record will be invalid.
 
c:\buildworker\csgo_rel_win64
Участник
Статус
Онлайн
Регистрация
18 Окт 2022
Сообщения
597
Реакции[?]
212
Поинты[?]
140K
when enemy breaks lag comp they're 100% unhittable
when enemy breaks lag comp they're 100% unhittable ? Ok now this is real end of discussion im gonna put you into an ignore list after posting this message. You probably dont even know what it means to break lc and how it is being done. If it would not be possible to hit them at all then back to 2k18 people would just jump into each other on nospread servers without firing a bullet. Just spend 10 minutes and watch this
(yes it is still working)
 
Последнее редактирование:
Keep Ev0lving, Stay Fatal
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
6 Фев 2018
Сообщения
1,546
Реакции[?]
584
Поинты[?]
100K
when enemy breaks lag comp they're 100% unhittable
Tbh, they are not unhittable while lagcomp break.
But, they are unhittable using lagpeek exploit (different things).
While enemy uses lagcomp breaker, all his records will be invalid. (EXCEPT FIRST AND ACTUAL RECORD).
 
c:\buildworker\csgo_rel_win64
Участник
Статус
Онлайн
Регистрация
18 Окт 2022
Сообщения
597
Реакции[?]
212
Поинты[?]
140K
Tbh, they are not unhittable while lagcomp break.
But, they are unhittable using lagpeek exploit (different things).
While enemy uses lagcomp breaker, all his records will be invalid. (EXCEPT FIRST AND ACTUAL RECORD).
Бля зачем мы пишем на английском хд, не знаю что у вас заложено в понятие "брейкнуть лц" но насколько я помню набрав скорость + фейклаги = break lc, это спокойно хитается.
С 2к22 идут манипуляции с тикбазой, это уже другое, и если топ читы иногда не могут запредиктить такие выпады то я хз. Вы вдвоём сами не понимаете о чём пишите, перепутав всё в одну кучу, как относятся лагрекорды игрока, брейк лц к манипуляции тикбазы благодаря которой и происходят выпады этих тварей на автопике. Как это фиксить прости но я не знаю.
 
Keep Ev0lving, Stay Fatal
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
6 Фев 2018
Сообщения
1,546
Реакции[?]
584
Поинты[?]
100K
Бля зачем мы пишем на английском хд, не знаю что у вас заложено в понятие "брейкнуть лц" но насколько я помню набрав скорость + фейклаги = break lc, это спокойно хитается.
Мы писали о лагпик эксплоите с самого начала.
Ты же подумал про бриклц (ИМЕННО БРИКЛЦ).
С 2к22 идут манипуляции с тикбазой, это уже другое, и если топ читы иногда не могут запредиктить такие выпады то я хз
Нет, это то же самое.
Просто до тикбейз эксплоитов использовалась проверка на
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
(Такого типа).
Тикбейз эксплоиты используют уже проверку на SimTime.
Вы вдвоём сами не понимаете о чём пишите, перепутав всё в одну кучу, как относятся лагрекорды игрока, брейк лц к манипуляции тикбазы благодаря которой и происходят выпады этих тварей на автопике. Как это фиксить прости но я не знаю.
Не совсем, просто немного друг друга не поняли.
В целом, проще всего ответить человеку из темы.
YOU CAN'T
Just remove records (and don't process lagcomp for that entity while entity->OldSimTime( ) => entity->SimTime) and remove all records while OldSimTime > SimTime.
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Авг 2023
Сообщения
18
Реакции[?]
3
Поинты[?]
4K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
C++:
bool break_lc = false;
if ( origin_delta.length_2d_sqr( ) > 4096 )
    break_lc = true;

if ( old_sim_time > sim_time )
    break_lc = true;

if ( break_lc )
    player_records[ index ].clear( );
 
c:\buildworker\csgo_rel_win64
Участник
Статус
Онлайн
Регистрация
18 Окт 2022
Сообщения
597
Реакции[?]
212
Поинты[?]
140K
Мы писали о лагпик эксплоите с самого начала.
Ты же подумал про бриклц (ИМЕННО БРИКЛЦ).

Нет, это то же самое.
Просто до тикбейз эксплоитов использовалась проверка на
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
(Такого типа).
Тикбейз эксплоиты используют уже проверку на SimTime.

Не совсем, просто немного друг друга не поняли.
В целом, проще всего ответить человеку из темы.
YOU CAN'T
Just remove records (and don't process lagcomp for that entity while entity->OldSimTime( ) => entity->SimTime) and remove all records while OldSimTime > SimTime.
Если сделать то что ты посоветовал, тогда соперник будет лететь на тебя а ты не будешь стрелять.
Я отходил кушать и пока кушал кашу до меня дошло что вам нужно. Вы хотите ТАПАТЬ! Завтра будет обнова мутини, я не знаю как там работает эта магия но она предиктит эти выпады дефенива. + будет weather controller с вантапа, быстрый стрейфер и много других мелких фиксов которые продвинули чит на уровень выше.
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Авг 2023
Сообщения
18
Реакции[?]
3
Поинты[?]
4K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
upd:
я не знаю почему люди спорят на счет каких то лагпиков.......
обычной экстраполяцией он предиктится........... ( экстраполяция используется для людей которые ломают сим тайм, т.е head.m_sim_time >= sim_time )
c_aim_bot::extrapolate:
/* move time forward by per tick */
extrapolted_record.m_sim_time += tick_interval;
 
Сверху Снизу