RUST Which offset is wrong?

Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Фев 2019
Сообщения
24
Реакции[?]
1
Поинты[?]
0
DWORD64 ObjMgr = safe_read(dwGameObjectManager, DWORD64);
如果(!ObjMgr)返回;
UINT64 結束 = safe_read(ObjMgr, UINT64);
for (UINT64 Obj = safe_read(ObjMgr + 0x8, UINT64); (Obj && (Obj != end)); Obj = safe_read(Obj + 0x8, UINT64)) // 0x18
{
UINT64 遊戲對象 = safe_read(Obj + 0x10, UINT64);
WORD 標籤 = safe_read(GameObject + 0x54, WORD);
如果(標籤==5)
{
UINT64 ObjClass = safe_read(GameObject + 0x30, UINT64);
UINT64 實體 = safe_read(ObjClass + 0x18, UINT64);
LocalPlayer.pViewMatrix = (Matrix4x4*)(Entity + 0x2E4); // 0xDC 0x2E4
printf(StrA("找到矩陣!\n"));
m發現=真;
返回;
}
}
}
 
unbound
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
27 Окт 2019
Сообщения
271
Реакции[?]
90
Поинты[?]
60K
DWORD64 ObjMgr = safe_read(dwGameObjectManager, DWORD64);
如果(!ObjMgr)返回;
UINT64 結束 = safe_read(ObjMgr, UINT64);
for (UINT64 Obj = safe_read(ObjMgr + 0x8, UINT64); (Obj && (Obj != end)); Obj = safe_read(Obj + 0x8, UINT64)) // 0x18
{
UINT64 遊戲對象 = safe_read(Obj + 0x10, UINT64);
WORD 標籤 = safe_read(GameObject + 0x54, WORD);
如果(標籤==5)
{
UINT64 ObjClass = safe_read(GameObject + 0x30, UINT64);
UINT64 實體 = safe_read(ObjClass + 0x18, UINT64);
LocalPlayer.pViewMatrix = (Matrix4x4*)(Entity + 0x2E4); // 0xDC 0x2E4
printf(StrA("找到矩陣!\n"));
m發現=真;
返回;
}
}
}
dwGameObjectManager
 
profitprogrammer
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
13 Дек 2020
Сообщения
914
Реакции[?]
194
Поинты[?]
72K
你好,我亲爱的中国朋友! 此代码中有一个不正确的游戏对象管理器,它需要更新。 您可以通过模式与ida找到它,或者在没有游戏对象管理器的情况下将作弊转移到工作中
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Фев 2019
Сообщения
24
Реакции[?]
1
Поинты[?]
0
void FindMatrix() {
static DWORD64 dwGameObjectManager = 0;
if (!dwGameObjectManager)
dwGameObjectManager = RVA(FindPattern((PBYTE)"\x48\x8B\x05\x00\x00\x00\x00\xC3", "xxx????x", L"UnityPlayer.dll"), 7);

DWORD64 ObjMgr = safe_read(dwGameObjectManager, DWORD64);
if (!ObjMgr) return;
UINT64 end = safe_read(ObjMgr, UINT64);
for (UINT64 Obj = safe_read(ObjMgr + 0x8, UINT64); (Obj && (Obj != end)); Obj = safe_read(Obj + 0x8, UINT64))// 0x18
{
UINT64 GameObject = safe_read(Obj + 0x10, UINT64);
WORD Tag = safe_read(GameObject + 0x54, WORD);
if (Tag == 5)
{
UINT64 ObjClass = safe_read(GameObject + 0x30, UINT64);
UINT64 Entity = safe_read(ObjClass + 0x18, UINT64);
LocalPlayer.pViewMatrix = (Matrix4x4*)(Entity + 0x2E4);// 0xDC 0x2E4
printf(StrA("Found matrix!\n"));
mfound = true;
return;
}
}
}


I use sig but there is still no esp effect
 
unbound
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
27 Окт 2019
Сообщения
271
Реакции[?]
90
Поинты[?]
60K
void FindMatrix() {
static DWORD64 dwGameObjectManager = 0;
if (!dwGameObjectManager)
dwGameObjectManager = RVA(FindPattern((PBYTE)"\x48\x8B\x05\x00\x00\x00\x00\xC3", "xxx????x", L"UnityPlayer.dll"), 7);

DWORD64 ObjMgr = safe_read(dwGameObjectManager, DWORD64);
if (!ObjMgr) return;
UINT64 end = safe_read(ObjMgr, UINT64);
for (UINT64 Obj = safe_read(ObjMgr + 0x8, UINT64); (Obj && (Obj != end)); Obj = safe_read(Obj + 0x8, UINT64))// 0x18
{
UINT64 GameObject = safe_read(Obj + 0x10, UINT64);
WORD Tag = safe_read(GameObject + 0x54, WORD);
if (Tag == 5)
{
UINT64 ObjClass = safe_read(GameObject + 0x30, UINT64);
UINT64 Entity = safe_read(ObjClass + 0x18, UINT64);
LocalPlayer.pViewMatrix = (Matrix4x4*)(Entity + 0x2E4);// 0xDC 0x2E4
printf(StrA("Found matrix!\n"));
mfound = true;
return;
}
}
}


I use sig but there is still no esp effect
try

Code:
uintptr_t cmptr = Read<uintptr_t>(uBase + 0x1A78580);
uintptr_t camera_manager = Read<uintptr_t>(cmptr);
uintptr_t camera = Read<uintptr_t>(camera_manager);
uintptr_t camera_object = Read<uintptr_t>(camera + 0x30);
uintptr_t object_class = Read<uintptr_t>(camera_object + 0x30);
uintptr_t entity = Read<uintptr_t>(object_class + 0x18);
pViewMatrix = Read<Matrix4x4>(entity + 0x2E4);
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
17 Сен 2022
Сообщения
83
Реакции[?]
14
Поинты[?]
1K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
DWORD64 ObjMgr = safe_read(dwGameObjectManager, DWORD64);
如果(!ObjMgr)返回;
UINT64 結束 = safe_read(ObjMgr, UINT64);
for (UINT64 Obj = safe_read(ObjMgr + 0x8, UINT64); (Obj && (Obj != end)); Obj = safe_read(Obj + 0x8, UINT64)) // 0x18
{
UINT64 遊戲對象 = safe_read(Obj + 0x10, UINT64);
WORD 標籤 = safe_read(GameObject + 0x54, WORD);
如果(標籤==5)
{
UINT64 ObjClass = safe_read(GameObject + 0x30, UINT64);
UINT64 實體 = safe_read(ObjClass + 0x18, UINT64);
LocalPlayer.pViewMatrix = (Matrix4x4*)(Entity + 0x2E4); // 0xDC 0x2E4
printf(StrA("找到矩陣!\n"));
m發現=真;
返回;
}
}
}
blud, you speak bomboclaut language or some? :roflanPominki: :roflanPominki:
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
10 Авг 2023
Сообщения
12
Реакции[?]
4
Поинты[?]
4K
void FindMatrix() {
static DWORD64 dwGameObjectManager = 0;
if (!dwGameObjectManager)
dwGameObjectManager = RVA(FindPattern((PBYTE)"\x48\x8B\x05\x00\x00\x00\x00\xC3", "xxx????x", L"UnityPlayer.dll"), 7);

DWORD64 ObjMgr = safe_read(dwGameObjectManager, DWORD64);
if (!ObjMgr) return;
UINT64 end = safe_read(ObjMgr, UINT64);
for (UINT64 Obj = safe_read(ObjMgr + 0x8, UINT64); (Obj && (Obj != end)); Obj = safe_read(Obj + 0x8, UINT64))// 0x18
{
UINT64 GameObject = safe_read(Obj + 0x10, UINT64);
WORD Tag = safe_read(GameObject + 0x54, WORD);
if (Tag == 5)
{
UINT64 ObjClass = safe_read(GameObject + 0x30, UINT64);
UINT64 Entity = safe_read(ObjClass + 0x18, UINT64);
LocalPlayer.pViewMatrix = (Matrix4x4*)(Entity + 0x2E4);// 0xDC 0x2E4
printf(StrA("Found matrix!\n"));
mfound = true;
return;
}
}
}


I use sig but there is still no esp effect
you are dont resolving relative address by sig
 
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
18 Май 2023
Сообщения
654
Реакции[?]
173
Поинты[?]
4K
void FindMatrix() {
static DWORD64 dwGameObjectManager = 0;
if (!dwGameObjectManager)
dwGameObjectManager = RVA(FindPattern((PBYTE)"\x48\x8B\x05\x00\x00\x00\x00\xC3", "xxx????x", L"UnityPlayer.dll"), 7);

DWORD64 ObjMgr = safe_read(dwGameObjectManager, DWORD64);
if (!ObjMgr) return;
UINT64 end = safe_read(ObjMgr, UINT64);
for (UINT64 Obj = safe_read(ObjMgr + 0x8, UINT64); (Obj && (Obj != end)); Obj = safe_read(Obj + 0x8, UINT64))// 0x18
{
UINT64 GameObject = safe_read(Obj + 0x10, UINT64);
WORD Tag = safe_read(GameObject + 0x54, WORD);
if (Tag == 5)
{
UINT64 ObjClass = safe_read(GameObject + 0x30, UINT64);
UINT64 Entity = safe_read(ObjClass + 0x18, UINT64);
LocalPlayer.pViewMatrix = (Matrix4x4*)(Entity + 0x2E4);// 0xDC 0x2E4
printf(StrA("Found matrix!\n"));
mfound = true;
return;
}
}
}


I use sig but there is still no esp effect
last gom - 0x1A74500
 
Сверху Снизу