V5.1, V5.6
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Сервер сокетов UDP TCP. Простота использования сокетов TCP и UDP в Blueprints.
Видео:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Changelog (5.00, 5.10, 5.20)
- (05/30/2023) Version 1.51: Replaced an Unreal function that limited the maximum number of server instances to 12. There is no longer a limit.
- (01/03/2022) Version 1.50: Memory management revised to avoid memory leaks. You don't have to connect a target in Blueprints anymore (except for the events). Minor bug fixes.
- (09/26/2022) Version 1.44: Bugfix: Cross compiling should work now.
- (09/02/2022) Version 1.43: Bugfix: Plugin could not be compiled on Linux.
- (07/19/2022) Version 1.42: Bugfix: Plugin was not able to compile in C++ projects.
- (04/22/2022) Version 1.41: You can now pass the RCON password as a parameter instead of loading it from a file.
- (04/18/2022) Version 1.40: RCON protocol implemented. You can create an RCON server that communicates with third party RCON clients.
Технические детали / Technical Details:
- Send and receive Bytes or Text (UTF-8*) over UDP and TCP
- Runs asynchronously in own threads (Don't affect game performance)
- Blueprint independent
- Multiple servers simultaneously possible
- IPv4 and IPv6
- AES encryption and decryption
- File sending and receiving over TCP (without RAM consumption)
- RCON Protocol
- HEX Functions
- Different directory and file Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
- Include C++ Source for C++ Projects
- Tested with various Thirdparty Clients and thousands of connections simultaneously
- Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
- Support: Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.(ENG,GER)
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
V1.59 UE V5.6
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: