Олдфаг
-
Автор темы
- #1
V5.1
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Сервер сокетов UDP TCP. Простота использования сокетов TCP и UDP в Blueprints.
Видео:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Changelog (5.00, 5.10, 5.20)
- (05/30/2023) Version 1.51: Replaced an Unreal function that limited the maximum number of server instances to 12. There is no longer a limit.
- (01/03/2022) Version 1.50: Memory management revised to avoid memory leaks. You don't have to connect a target in Blueprints anymore (except for the events). Minor bug fixes.
- (09/26/2022) Version 1.44: Bugfix: Cross compiling should work now.
- (09/02/2022) Version 1.43: Bugfix: Plugin could not be compiled on Linux.
- (07/19/2022) Version 1.42: Bugfix: Plugin was not able to compile in C++ projects.
- (04/22/2022) Version 1.41: You can now pass the RCON password as a parameter instead of loading it from a file.
- (04/18/2022) Version 1.40: RCON protocol implemented. You can create an RCON server that communicates with third party RCON clients.
Технические детали / Technical Details:
- Send and receive Bytes or Text (UTF-8*) over UDP and TCP
- Runs asynchronously in own threads (Don't affect game performance)
- Blueprint independent
- Multiple servers simultaneously possible
- IPv4 and IPv6
- AES encryption and decryption
- File sending and receiving over TCP (without RAM consumption)
- RCON Protocol
- HEX Functions
- Different directory and file Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
- Include C++ Source for C++ Projects
- Tested with various Thirdparty Clients and thousands of connections simultaneously
- Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
- Support: Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.(ENG,GER)
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: