-
Автор темы
- #1
V5.1
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Технические детали / Technical Details:
Animation:
- Anim_Barrel_Slide_Backward
- Anim_Barrel_Slide_Backward_to_Dry
- Anim_Barrel_Slide_Forward
- Anim_Barrel_Slide_Wait
- Anim_Fire
- Anim_Fire_to_Dry
- Anim_Reload_FullMag
- Anim_Reload_OneBullet
- Anim_Reload_OneBullet_From_Dry
Tri Count:
- Mosin Nagant : 16 472
- Scope : 5268
- Mag : 3328
- Bullet : 600
- Bullet Head : 288
- Cartridge : 312
- Empty Mag : 328
LODs: Only Lod0
Number of Materials: 2 Master and 4 Instances (Rifle Body, Scope, Lens, Bullet)
Number of Textures: 12
Texture Resolutions: 4k for Rifle Body and Scope, 2k for Lens and Bullet
Documentation: Not needed, but if you have any question feel free to ask!
The mesh supports both vertex and skeletal animation. Vertex animation can be used within the material.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.