UE5 Asset Ghost Effect & Material

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
30 Ноя 2023
Сообщения
126
Реакции[?]
676
Поинты[?]
678K


V5.0+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:


Внимание: 3D-ресурсы, представленные на изображениях предварительного просмотра, не являются частью пакета и предназначены исключительно для иллюстративных целей.
Описание :
Особенности нашего пакета призрачных эффектов
  • Пост-эффект ореолов экранного пространства.
  • Стандартный материал, с помощью которого можно придать любому объекту причудливый призрачный вид! Полезно, если вы не можете создать свой собственный.
Оба могут работать независимо друг от друга, и это дает вам полный художественный контроль над визуальными эффектами призраков.
Оба очень настраиваемы и имеют множество соответствующих параметров.

Технические детали / Technical Details:

Features:

  • The ghost capturer blueprint (takes care of the ghosting post effect).
  • Ghost translucent material.
  • Some noise textures and assets used to create the effects.
Number of Blueprints: 1
Network Replicated: Local
Supported Development Platforms:
  • Windows: Yes
  • Mac: Yes
  • VR/AR: Not supported yet
In addition to this video, several tutorial levels are available in the pack.

How to use :
• You should change the Custom Depth-Stencil pass value to Enabled with Stencil in Project settings\Engine\Rendering\Postprocessing. If you don't do this you will encounter visual glitches when using the ghost capturer.
• For custom transparent shaders you would want to use with the ghost capturer, make sure to enable custom depth writes and to set the mask clip value to 0 in the master material.

Good to know :

The post effect's quality is dependent on your game's frame rate since the game's view capture is used as an input to the effect. So the higher FPS you have, the better the effect will look.

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу