UE5 Asset Quiet Runtime Editor

Олдфаг
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Ноя 2020
Сообщения
2,129
Реакции[?]
3,610
Поинты[?]
1M
qre.jpg

V5.0
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Quiet Runtime Editor предназначен для построения и редактирования уровней во время выполнения вашей программы.

Технические детали / Technical Details:

Features:
  • Runtime World Outliner
  • Runtime Actor Details
  • Runtime Content Browser
  • Runtime Material Editor
  • Runtime Spline Editor
  • Actions History
  • Camera History
  • Scene save and load system
  • Runtime Transformation Gizmo
  • Runtime Datasmith Import
  • Warning Dialogs
  • Runtime Color Wheel
  • Asset Preview Maker
  • Actor Transform Tools
  • Scatter

Number of Blueprints: 128
Number of Blueprint Interfaces: 4
Number of Enums: 14
Number of Structures: 2
Number of Widget Blueprints: 99
Example Content (User Content Folder):
  • Static Meshes: 67
  • LODs: No
  • Materials: 37
  • Textures: 48
Used Plugins:
  • JsonBlueprintUtilities
  • BlueprintFileUtils
  • EnhancedInput
  • DatasmithRuntime
Input: Mouse, Keyboard
Network Replicated: No
Supported Development Platforms:
  • Windows: Yes
  • Mac: Yes
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Important/Additional Notes:
  • Runtime Editor is built exclusively on blueprints, with some limitations and non-obvious solutions.
  • The Content Browser is built based on Asset Registry functions and does not work in Standalone Mode, where these functions are unavailable. However, in the packaged build, everything works well.
  • Path Tracer does not work in the shipping build.
  • Blueprints cannot auto-access class properties, so you have to serialize your classes with the provided serialization pipeline manually.

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Олдфаг
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Ноя 2020
Сообщения
2,129
Реакции[?]
3,610
Поинты[?]
1M
На самом деле хрен его знает какая версия, но не думаю, что последняя, вдобавок работает только не выше UE 5.0, начиная с 5.1 уже ошибки в блюпринтах надо править, хорошо бы кто занялся, я почти всегда сейчас херово себя чувствую, чтобы подобным заниматься...
 
Сверху Снизу