Гайд Rapid fire

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Фев 2024
Сообщения
64
Реакции[?]
31
Поинты[?]
36K
C++:
void c_aim_bot::get_best_aim_pos( std::vector< lag_record_t >& track_data ) {
    const auto in_attack = g_local_player->predicted_cmd( ).m_buttons & valve::e_buttons::in_attack;
    
    // WARNING!: never set render_tick in this shit and never set history_index1, history_index2, history_index3
   // if u wanna buy something for cs2/csgo pm me: @wwwzzzzoo, если вы хотите что то купить для кс2, ксго напишите мне: @wwwzzzzoo
    if ( in_attack ) {
        for ( int i{}; i < g_local_player->predicted_cmd( ).m_input_history.size( ); ++i ) {
            const auto entry_input_history = g_local_player->predicted_cmd( ).get_input_history( i );
            if ( !entry_input_history )
                continue;
            
            if ( !entry_input_history->m_view_angles )
                continue;
            
            entry_input_history->m_tick = 0;
        }
    }
}

what happen if u are set history_index1, history_index2, history_index3:
1713674042657.png

media:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
21 Фев 2019
Сообщения
7
Реакции[?]
2
Поинты[?]
0
So you posted the code I shared on UC a way back,
And then proceeded to use someone else's clip of a completely different implementation as "media"?
 
Сверху Снизу