Олдфаг
-
Автор темы
- #1
V4.19+, V5.0+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Этот ассет предназначен для перетаскивания прямо в ваш проект, чтобы заменить стандартные руки FPS.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- ~8k Triangles Per arm (16.7k total triangle count)
- Realistic Skin Master Material (Burley Scattering enabled in versions 4.24+)
- Each arm has it's own unique 4k texture with unique veins and details. This allows you to easily modify the material on a single arm e.g. gore mask, dirt mask, damage etc.
- Easy to reassign skeleton or retarget animations
- Dirt Mask
Rigged to Epic skeleton: (Yes)
If rigged to the Epic skeleton, IK bones are included: (Yes)
Animated: (No)
Number of Animations: Default Animations included with FPS sample map configured
Number of characters: 2
Vertex counts of characters: 16,700 triangles
Number of Materials and Material Instances: 1 Master, 2 Instances
Number of Textures: 6 textures including channel packed subsurface masks.
Texture Resolutions: 4k
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.