UE5 Asset VR IK Body

Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,418
Реакции[?]
3,920
Поинты[?]
2M
1721161386513.png

V5.3 - V5.4
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Плагин VR IK Body предназначен для оценки положения тела с помощью входных данных VR.

Технические детали / Technical Details:

Features:
  • neural net-based full-body VR solver
  • distinction of head and ribcage rotation
  • calculated elbow joint targets
  • calculated feet positions
  • body calibration
  • keeps accurate head and hands positions
  • supported locomotion from stick
  • input from scene components or default interface
  • special IK animation node for blending legs animation
  • can work with any VR headset ant motion controllers
  • source code is included
Code Modules:
  • VRIKBodyRuntime (Runtime)
  • VRIKBodyEditor (Editor)
Number of Blueprints: 0
Number of C++ Classes: 3
Network Replicated: Yes
Supported Development Platforms: Win64, Linux
Supported Target Build Platforms: Win64, Linux, Android (Quest)

V1 UE V5.3
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
V1 UE V5.4
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Сверху Снизу