Модератор раздела «Unreal Engine»
-
Автор темы
- #1
V5.3 - V5.4
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Плагин VR IK Body предназначен для оценки положения тела с помощью входных данных VR.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- neural net-based full-body VR solver
- distinction of head and ribcage rotation
- calculated elbow joint targets
- calculated feet positions
- body calibration
- keeps accurate head and hands positions
- supported locomotion from stick
- input from scene components or default interface
- special IK animation node for blending legs animation
- can work with any VR headset ant motion controllers
- source code is included
- VRIKBodyRuntime (Runtime)
- VRIKBodyEditor (Editor)
Number of C++ Classes: 3
Network Replicated: Yes
Supported Development Platforms: Win64, Linux
Supported Target Build Platforms: Win64, Linux, Android (Quest)
V1 UE V5.3
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.V1 UE V5.4
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.