UE5 Plugin LGUI - 3D UI for UnrealEngine

Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,425
Реакции[?]
4,096
Поинты[?]
2M
1725201284866.png

V5.3 - V5.4
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

LGUI (Lex GUI) - мощная система 3D UI, вложенный рабочий процесс сборки, библиотека анимации анимации

Технические детали / Technical Details:

New features in LGUI 3.4.15:
  • Add new layout components just like UMG's layout, with name start of UIPanelLayout: UIPanelLayout_HorizontalBox, UIPanelLayout_VerticalBox, UIPanelLayout_UniformGrid, UIPanelLayout_FlexibleGrid,
    Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
    Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
New features in LGUI 3.4.12:
  • Support Multisample Anti-Aliasing (MSAA) in LGUIRenderer (ScreenSpace, WorldSpaceLGUIRenderer, RenderTarget), just enable it in ProjectSettings->LGUI. Support on Windows(DX11 & DX12) and Android(Vulkan) and MacOS, IOS not tested.
  • Support Substrate material mode in UE5.3.
New features in LGUI 3.4.10:
  • UIRecyclableScrollView now support infinite loop, just check on InfiniteLoop.
New features in LGUI 3.4.4:
  • New UI element type UIWidget which can render UMG in LGUI! And UIWidgetInteraction component for interact with it!
  • New UI element type UIRenderTarget which can show LGUICanvas with RenderMode of RenderTarget! And support interact by LGUIRenderTargetInteraction component. We can use it like a Retainer Box.
  • New UI element type UIFrameCapture which can capture viewport as texture for further use.
Features:
  • Full source code
  • Create UI directly inside level editor
  • 3D UI in world and screen space
  • Nested prefab for UI and other typeof actors
  • Dynamic font
  • Dynamic SDF font
  • Dynamic atlas packing
  • Full editor integration
  • Full Blueprint support
  • Horizontal/ Vertical/ Grid Layout control
  • Component based workflow
  • Flexible event system
  • Use prefab to store UI as asset, and restore it at runtime or editor
  • Tween animation system for UI and UE4’s build-in objects, and extensible for custom objects
  • Rich Text
  • UIEffect(Shadow, LongShadow, Outline, GradientColor)
  • Text Animation
  • SpecialEffects(BackgroundBlur, BackgroundPixelate)
Code Modules:
  • LGUI (Runtime)
  • LGUIEditor (Editor)
  • LGUIK2Nodes (UncookedOnly)
  • LTween (Runtime)
Network Replicated: No
Supported Development Platforms: Windows Mac
Supported Target Build Platforms: Windows Mac Android IOS
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Особенности и руководство:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

V3.4.15 UE V5.3 - V5.4

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Сверху Снизу