Outdated ❌БЕСПЛАТНЫЙ ЧИТ НА RUST!❌ Dant-MOD v4.1 Pro v2183 05.09.2019 (upd. loader)

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
6 Июн 2019
Сообщения
8
Реакции[?]
1
Поинты[?]
0
У меня тут вопрос назрел можно ли убрать функцию быстрого переноса ресурсов а то прост она через раз работает?
 
Вообще не кодер, я не в курсе что такое csharp!
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Янв 2019
Сообщения
509
Реакции[?]
37
Поинты[?]
0
Вообще не кодер, я не в курсе что такое csharp!
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Янв 2019
Сообщения
509
Реакции[?]
37
Поинты[?]
0
У меня он работает :)
Обновление Rust 2170 за 6.06.2019



Список изменений:
  • Upgraded to Unity 2019.1.4f1
  • Enabled incremental GC and integrated it with the custom GC logic
  • Server Browser shows wipe times
  • Can order server list by wipe time
  • Added in game item store
  • Show when friends are on servers
  • Main menu has background videos
  • Sleeping bag list now scrolls
  • Players automatically climb over small steps
  • Added Horseback Riding 1.0
  • Fixed skin unloading texture and material corruption issues
  • Fixed light from the outside bleeding into building reflection probes at doorways
  • Fixed projectile LOS exploit that was abusing the player bounds forgiveness
  • Fixed server side player fall through floor exploit
  • Fixed IK on world space particle systems (flame thrower)
  • Fixed not all servers getting listed
  • Fixed crafting queue UI not getting reset after reconnect
  • Fixed renderinfo command
  • Fixed players parenting on the outside of Hot air balloon
  • Fixed players falling out of the falling out of Hot air balloon
  • Fixed a bunch of item typos
  • Fixed projectiles being rejected when shot through Oilrig stairs
  • Fixed players clipping through Oilrig dock
  • Fixed SetDestination errors
  • Fixed Launch site office building spawning too many barrels
  • Fixed Watchtowers being placed under the terrain
  • Fixed Rustige Egg base protection
  • Fixed Water Junkpiles despawning with players nearby
  • Fixed Muzzle flashes animating at low FPS in the distance
  • Fixed Scope jittering all over the place when on a vehicle or the cargo ship
  • Fixed viewmodels lagging behind when on a vehicle or the cargo ship
  • Fixed not being able to pick up Water Barrel
  • Fixed animals not playing dynamic footsteps based on their surface type
  • Fixed powerline poles having lights when they shouldn't
  • Fixed terrain drawing white, or undefined, at distance on shader levels 101 to 199
  • Optimized skin unloading
  • Enabled skin unloading on low end hardware by default again
  • UI loads faster
  • Fixed animations sometimes not being disabled
  • Optimized occlusion texture memory usage
  • Optimized input button updates
  • Optimized chat UI
  • Optimized physics timing values
  • Optimized child entity networking when parented to entities with global broadcast (cargo ship)
  • Optimized server browser
  • Optimized font memory usage
  • Optimized light LOD processing
  • Added more localization
  • Shader usage optimizations
  • Improved CJK font rendering
  • Added invisible_collider, prevent_movment_volume and gas station prefabs for map makers
  • Hapis Island map optimizations
  • Weapon VFX optimizations
  • Weapon visual improvements
  • Scope no longer scales with UI Scale
  • Water jug spawns with less water
  • Puzzle reset bugs fixed (can no longer camp and wait for a respawn)
  • Nerfed oil rig loot
  • Flashlights cast additional light in first person illuminating an area beyond just the light cone
  • Lowered all research costs

Полный клиент Rust 2170 за 6.06.2019 можно скачать по любой из этих ссылок:
 
БАРЫГА
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Дек 2018
Сообщения
246
Реакции[?]
10
Поинты[?]
0
ооооооооооооооооооооооо спс
Обновление Rust 2170 за 6.06.2019



Список изменений:
  • Upgraded to Unity 2019.1.4f1
  • Enabled incremental GC and integrated it with the custom GC logic
  • Server Browser shows wipe times
  • Can order server list by wipe time
  • Added in game item store
  • Show when friends are on servers
  • Main menu has background videos
  • Sleeping bag list now scrolls
  • Players automatically climb over small steps
  • Added Horseback Riding 1.0
  • Fixed skin unloading texture and material corruption issues
  • Fixed light from the outside bleeding into building reflection probes at doorways
  • Fixed projectile LOS exploit that was abusing the player bounds forgiveness
  • Fixed server side player fall through floor exploit
  • Fixed IK on world space particle systems (flame thrower)
  • Fixed not all servers getting listed
  • Fixed crafting queue UI not getting reset after reconnect
  • Fixed renderinfo command
  • Fixed players parenting on the outside of Hot air balloon
  • Fixed players falling out of the falling out of Hot air balloon
  • Fixed a bunch of item typos
  • Fixed projectiles being rejected when shot through Oilrig stairs
  • Fixed players clipping through Oilrig dock
  • Fixed SetDestination errors
  • Fixed Launch site office building spawning too many barrels
  • Fixed Watchtowers being placed under the terrain
  • Fixed Rustige Egg base protection
  • Fixed Water Junkpiles despawning with players nearby
  • Fixed Muzzle flashes animating at low FPS in the distance
  • Fixed Scope jittering all over the place when on a vehicle or the cargo ship
  • Fixed viewmodels lagging behind when on a vehicle or the cargo ship
  • Fixed not being able to pick up Water Barrel
  • Fixed animals not playing dynamic footsteps based on their surface type
  • Fixed powerline poles having lights when they shouldn't
  • Fixed terrain drawing white, or undefined, at distance on shader levels 101 to 199
  • Optimized skin unloading
  • Enabled skin unloading on low end hardware by default again
  • UI loads faster
  • Fixed animations sometimes not being disabled
  • Optimized occlusion texture memory usage
  • Optimized input button updates
  • Optimized chat UI
  • Optimized physics timing values
  • Optimized child entity networking when parented to entities with global broadcast (cargo ship)
  • Optimized server browser
  • Optimized font memory usage
  • Optimized light LOD processing
  • Added more localization
  • Shader usage optimizations
  • Improved CJK font rendering
  • Added invisible_collider, prevent_movment_volume and gas station prefabs for map makers
  • Hapis Island map optimizations
  • Weapon VFX optimizations
  • Weapon visual improvements
  • Scope no longer scales with UI Scale
  • Water jug spawns with less water
  • Puzzle reset bugs fixed (can no longer camp and wait for a respawn)
  • Nerfed oil rig loot
  • Flashlights cast additional light in first person illuminating an area beyond just the light cone
  • Lowered all research costs

Полный клиент Rust 2170 за 6.06.2019 можно скачать по любой из этих ссылок:
 
Вообще не кодер, я не в курсе что такое csharp!
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Янв 2019
Сообщения
509
Реакции[?]
37
Поинты[?]
0
ооооооооооооооооооооооо спс
Но если ты играешь на сервере на котором еще не было вайпа, тогда не спеши обновлять. Иначе софт работать не будет, да и хз сможешь ли на сервер попасть у которого стоит версия 2164.
 
БАРЫГА
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Дек 2018
Сообщения
246
Реакции[?]
10
Поинты[?]
0
Но если ты играешь на сервере на котором еще не было вайпа, тогда не спеши обновлять. Иначе софт работать не будет, да и хз сможешь ли на сервер попасть у которого стоит версия 2164.
Я не обновлял играл на сервере у которого уже сегодня был вайп :)
 
Вообще не кодер, я не в курсе что такое csharp!
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Янв 2019
Сообщения
509
Реакции[?]
37
Поинты[?]
0
Вообще не кодер, я не в курсе что такое csharp!
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Янв 2019
Сообщения
509
Реакции[?]
37
Поинты[?]
0
Как вырезать FastLoot?
Не вижу причин ее вырезать, проблема с латанием связанна не на прямую с ней.
Ди и вырезать не вижу причин, у меня лутается все отлично, эту тему проходили в предыдущих обновлениях.
 
Вообще не кодер, я не в курсе что такое csharp!
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Янв 2019
Сообщения
509
Реакции[?]
37
Поинты[?]
0
Возможно с заменой движка Unity 2019.1.4f1 проблема с лутанием у некоторых пользователей решится, у меня лично никаких проблем нет, сори за качество но суть понятна.
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Июн 2019
Сообщения
18
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
вылетает с раста при быстом луте !!! и гравитация такая что кикает с серва !!!! требует фикса
 
Вообще не кодер, я не в курсе что такое csharp!
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Янв 2019
Сообщения
509
Реакции[?]
37
Поинты[?]
0
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
21 Сен 2018
Сообщения
12
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
Удали, играй без читов - вот тебе и фикс...
Не вижу причин ее вырезать, проблема с латанием связанна не на прямую с ней.
Ди и вырезать не вижу причин, у меня лутается все отлично, эту тему проходили в предыдущих обновлениях.
Как раз всё упирается в FastLoot попробуй за Nop'ать Autoloot тогда лутается нормально и нет киков. Но тогда в ESP'ax всё что под отображением NPC перестаёт работать.
 
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Сверху Снизу