Исходник Resolver for Gethad.es

Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
21 Дек 2017
Сообщения
26
Реакции[?]
2
Поинты[?]
0
right for me is good
changes made by me, observation don't judge me just got good for me '-'
my discord is in the code
you need make one good Anti Aim for this cheat, after that you will kill easy.

 
Последнее редактирование:
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
30 Окт 2019
Сообщения
42
Реакции[?]
25
Поинты[?]
0
doesn't work, getting errors at lines 696 specifically this - "m_flAbsRotation"
 
Последнее редактирование:
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
24 Ноя 2018
Сообщения
200
Реакции[?]
92
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
хуйня и мусор.
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
17 Дек 2018
Сообщения
39
Реакции[?]
24
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
C++:
  if (speed > 0.1f || fabs(abs_velocity.z) > 100.0f)
    {
        goal_feet_yaw = g_math.fl_approach_angle(
            animstate->m_flYaw,
            goal_feet_yaw,
            ((ground_fraction * 20.0f) + 30.0f)
            * animstate->m_flLastClientSideAnimationUpdateTime);
    }
    else
    {
        goal_feet_yaw = g_math.fl_approach_angle(
            entity->lower_body_yaw_target(),
            goal_feet_yaw,
            animstate->m_flLastClientSideAnimationUpdateTime * 100.0f);
    }
hmhmhm trying to resolve with setup velocity code from valve which isnt even resolving anything not even close to resolving...
 
Kamazity.win
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
29 Янв 2017
Сообщения
212
Реакции[?]
78
Поинты[?]
0
Чет я изменений от деф ресольвера гетхада не вижу
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
19 Окт 2018
Сообщения
473
Реакции[?]
33
Поинты[?]
0
Вот это прикол,похоже что дефолт сливают уже,кому симпатий не хватает...
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
19 Ноя 2019
Сообщения
26
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Ебать как я без этого жил 20 лет
 
main public enemy
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
30 Ноя 2019
Сообщения
1,531
Реакции[?]
647
Поинты[?]
0
Юзаем сетап велосити что бы ресольвить :CoolCat: :CoolCat: :CoolCat: :CoolCat:хуле нам крутым
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
29 Ноя 2018
Сообщения
22
Реакции[?]
3
Поинты[?]
0
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
15 Июн 2018
Сообщения
3
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
[QUOTE = "Madar: 3, post: 1233879, member: 106135"]
[CODE = cpp] if (speed> 0.1f || fabs (abs_velocity.z)> 100.0f)
{
goal_feet_yaw = g_math.fl_approach_angle (
animstate-> m_flYaw,
goal_feet_yaw,
((ground_fraction * 20.0f) + 30.0f)
* animstate-> m_flLastClientSideAnimationUpdateTime);
}
else
{
goal_feet_yaw = g_math.fl_approach_angle (
entity-> lower_body_yaw_target (),
goal_feet_yaw,
animstate-> m_flLastClientSideAnimationUpdateTime * 100.0f);
} [/ CODE]

hmhmhm trying to resolve with setup velocity code from valve which isnt even resolving anything not even close to resolving ...
[/ QUOTE]

if anything this is not close to resoling this is pasted uc setup velocity code and ur braindead for thinking this fixes anything.

use logic and bruteforce after missed amount of shots, use math. max desync value = 58.f unless they break lby it would be around 120.f;
also fixing animations will help alot more on hitting your shots.
 
Похожие темы
Сверху Снизу