Исходник Resolver for Gethad.es

Начинающий
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
21 Дек 2017
Сообщения
26
Реакции
2
right for me is good
changes made by me, observation don't judge me just got good for me '-'
my discord is in the code
you need make one good Anti Aim for this cheat, after that you will kill easy.

 
Последнее редактирование:
doesn't work, getting errors at lines 696 specifically this - "m_flAbsRotation"
 
Последнее редактирование:
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
хуйня и мусор.
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
C++:
Expand Collapse Copy
  if (speed > 0.1f || fabs(abs_velocity.z) > 100.0f)
    {
        goal_feet_yaw = g_math.fl_approach_angle(
            animstate->m_flYaw,
            goal_feet_yaw,
            ((ground_fraction * 20.0f) + 30.0f)
            * animstate->m_flLastClientSideAnimationUpdateTime);
    }
    else
    {
        goal_feet_yaw = g_math.fl_approach_angle(
            entity->lower_body_yaw_target(),
            goal_feet_yaw,
            animstate->m_flLastClientSideAnimationUpdateTime * 100.0f);
    }

hmhmhm trying to resolve with setup velocity code from valve which isnt even resolving anything not even close to resolving...
 
Чет я изменений от деф ресольвера гетхада не вижу
 
дефолт же ,не?
 
Вот это прикол,похоже что дефолт сливают уже,кому симпатий не хватает...
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Ебать как я без этого жил 20 лет
 
Юзаем сетап велосити что бы ресольвить :CoolCat: :CoolCat: :CoolCat: :CoolCat:хуле нам крутым
 
[QUOTE = "Madar: 3, post: 1233879, member: 106135"]
[CODE = cpp] if (speed> 0.1f || fabs (abs_velocity.z)> 100.0f)
{
goal_feet_yaw = g_math.fl_approach_angle (
animstate-> m_flYaw,
goal_feet_yaw,
((ground_fraction * 20.0f) + 30.0f)
* animstate-> m_flLastClientSideAnimationUpdateTime);
}
else
{
goal_feet_yaw = g_math.fl_approach_angle (
entity-> lower_body_yaw_target (),
goal_feet_yaw,
animstate-> m_flLastClientSideAnimationUpdateTime * 100.0f);
} [/ CODE]

hmhmhm trying to resolve with setup velocity code from valve which isnt even resolving anything not even close to resolving ...
[/ QUOTE]

if anything this is not close to resoling this is pasted uc setup velocity code and ur braindead for thinking this fixes anything.

use logic and bruteforce after missed amount of shots, use math. max desync value = 58.f unless they break lby it would be around 120.f;
also fixing animations will help alot more on hitting your shots.
 
Назад
Сверху Снизу