-
Автор темы
- #1
Код:
SSystemGlobalEnvironment*& gEnv = *(SSystemGlobalEnvironment**)0x141CBBF90;
IGameFramework*& gFramework = *(IGameFramework**)0x141FC57F8;
struct SSystemGlobalEnvironment
{
char var0[0x48];
IRenderer* pRenderer; // 0x48
void* pv0, *pv1, *pv2, *pv3;
IPhysicalWorld* pPhysicalWorld;
char var1[0xB0 - 0x38 - 0x8 - 0x8 - 0x8 - 0x8 - 0x8];
IGame* pGame; // C8
void* plak;
IEntitySystem* pEntitySystem; // D8
void* ptr;
ISystem* pSystem;
void* _ptr;
ID3DEngine* pD3DEngine;
};
struct ISystem
{
Vec3 GetCameraPos() { return *(Vec3*)(DWORD64(this) + (254 * 8)); }
};
struct IPhysicalWorld
{
virtual void Function0(); //
virtual void Function1(); //
virtual void Function2(); //
virtual void Function3(); //
virtual void Function4(); //
virtual void Function5(); //
virtual void Function6(); //
virtual void Function7(); //
virtual void Function8(); //
virtual void Function9(); //
virtual void Function10(); //
virtual void Function11(); //
virtual void Function12(); //
virtual void Function13(); //
virtual void Function14(); //
virtual void Function15(); //
virtual void Function16(); //
virtual void Function17(); //
virtual void Function18(); //
virtual void Function19(); //
virtual void Function20(); //
virtual void Function21(); //
virtual void Function22(); //
virtual void Function23(); //
virtual void Function24(); //
virtual void Function25(); //
virtual void Function26(); //
virtual void Function27(); //
virtual void Function28(); //
virtual void Function29(); //
virtual void Function30(); //
virtual void Function31(); //
virtual void Function32(); //
virtual void Function33(); //
virtual int RayWorldIntersection0(SRWIParams& rp, const char* pNameTag, int iCaller); //
virtual int RayWorldIntersection(SRWIParams& rp, const char* pNameTag, int iCaller); //
};
struct IGame
{
virtual void Function0(); //
virtual void Function1(); //
virtual void Function2(); //
virtual void Function3(); //
virtual void Function4(); //
virtual void Function5(); //
virtual void Function6(); //
virtual void Function7(); //
virtual void Function8(); //
virtual void Function9(); //
virtual void Function10(); //
virtual void Function11(); //
virtual void Function12(); //
virtual void Function13(); //
virtual IGameFramework* GetGameFramework(); //
SCVars* pCVars() { return *reinterpret_cast<SCVars**>(reinterpret_cast<__int64>(this) + 0x130); }
};
struct IEntitySystem
{
virtual void Function0(); //
virtual void* GetClassRegistry() = 0;//
virtual void Function2(); //
virtual void Function3(); //
virtual void Function4(); //
virtual void Function5(); //
virtual void Function6(); //
virtual void Function7(); //
virtual DWORD64 Function8(); //
virtual void Function9(); //
virtual void Function10(); //
virtual IEntity* GetEntity(uint32_t idx); //
virtual void Function12(); //
virtual void Function13(); //
virtual void Function14(); //
virtual void Function15(); //
virtual void Function16(); //
virtual void Function17(); //
virtual void Function18(); //
virtual void Function19(); //
virtual void Function20(); //
virtual IEntityIt* GetEntityIterator();
};
struct IEntityIt
{
virtual __int64 Dtor(bool delet = true); //
virtual void Function1(); //
virtual void Release(); //
virtual void Function3(); //
virtual void Function4(); //
virtual void Function5();
virtual IEntity* Next(); //
};
struct IEntity
{
virtual void Function0(); //
virtual void Function1(); //
virtual void Function2(); //
virtual void Function3(); //
virtual void Function4(); //
virtual void Function5(); //
virtual int GetFlags(); //
virtual void Function7(); //
virtual void Function8(); //
virtual void Function9(); //
virtual void Function10();// virtual const Matrix34& GetWorldTM();; //virtual void Function10(); //
virtual void SetName(const char* NewName); //
virtual const char* GetName() const; //
virtual void Function13(); //
virtual void Function14(); //
virtual void Function15();//
virtual void Function16(); //
virtual void Function17(); //
virtual void Function18(); //
virtual void Function19(); //
virtual void Function20(); //
virtual void Function21(); //
virtual void Function22(); //
virtual Matrix34& GetWorldTM(); //
virtual void Function24(); //
virtual void GetWorldBounds(AABB& aabb) = 0;
virtual void Function26(); //
virtual void SetLocalPos(const Vec3 *vPos, int eblanskiyFlag = 0);
virtual Vec3* GetLocalPos(); //
virtual void Function29(); //
virtual void Function30(); //
virtual void SetScale() = 0;
virtual const void* GetSlotLocalTM(int nSlot, bool bRelativeToParent); //0x0080
virtual void Function33(); //
virtual void Function34(); //
virtual void Function35(); //
virtual void Function36(); //
virtual void Function37(); //
virtual void Function38(); //
virtual void Function39(); //
virtual void Function40(); ////virtual void SetPos(const Vec3 &vPos, int nWhyFlags = 0);; //0x00A0
virtual void Function41(); //
virtual void Function42(); //
virtual void Function43(); //
virtual void Function44(); //
virtual void Function45(); //
virtual void Function46(); //
virtual void Function47(); //
virtual void Function48(); //
virtual void Function49(); //
virtual void Function50(); //
virtual void Function51(); //
virtual void Function52(); //
virtual void Function53(); //
virtual void Function54(); //
virtual int LoadCharacter(int nSlot, const char *sFilename, int nLoadFlags = 0);; //0x00DC
virtual void* GetId() ; //0x00E0
virtual void Function57(); //
virtual void Function58(); //
virtual IEntityProxy* GetProxy(EEntityProxy proxy) const;; //virtual void Function59(); //
virtual void Function60();//
virtual void Function61(); //
virtual void Function62(); //
virtual void FreeAllSlots(); //
virtual void Function64(); //
virtual void Function65(); //
virtual void Function66(); //
virtual void Function67(); //
virtual void Function68(); //
virtual void Function69(); ////;; //0x0114
virtual void Function70(); //
virtual void Function71(); //
virtual void Function72(); //
virtual void Function73(); //
virtual void Function74();//
virtual void SetFlags(int iFlags);; //0x012C
virtual void Function76(); //
virtual void Function77(); //
virtual void Function78(); //
virtual void Function79(); //
virtual void Function80(); //
virtual void Function81(); //
virtual ICharacterInstance* GetCharacter(int nSlot);//0x148
unsigned int GetID() { return *(unsigned int*)(DWORD64(this) + 0x18); }
//IPhysicalEntity* GetPhys() { return *(IPhysicalEntity**)(DWORD64(this) + 0x30); }
CPlayer *GetPlayer() { return (CPlayer*)*(DWORD64*)((DWORD64)this + 0x964); };
};
class CPlayer
{
public:
void SetRecoil(bool fValue)
{
*(bool*)((DWORD64)this + 0x00B1) = fValue;
}
void SetViewRotation(Quat & rotation)
{
m_viewQuat = m_viewQuatFinal = m_BaseQuat = rotation;
}
char pad_0x0000[0x80]; //0x0000
Quat m_viewQuat; //0x0080
Quat m_viewQuatFinal; //0x0090
Quat m_BaseQuat; //0x00A0
};
struct ISkeletonPose
{
public:
virtual void Function0(); //
virtual void Function1(); //
virtual void Function2(); //
virtual void Function3(); //
virtual void Function4(); //
virtual void Function5(); //
virtual void Function6(); //
virtual QuatT* GetBoneByID(int nJointID); //
};
struct ICharacterInstance
{
virtual void Function0(); //
virtual void Function1(); //
virtual void Function2(); //
virtual void Function3(); //
virtual void Function4(); //
virtual ISkeletonPose* GetISkeletonPose(); //0x14 //virtual void Function5(); //
};
struct IEntityRenderProxy
{
virtual void Function0(); //
virtual void Function1(); //
virtual void Function2(); //
virtual void Function3(); //
virtual void Function4(); //
virtual void Function5(); //
virtual void Function6(); //
virtual void Function7(); //
virtual void Function8(); //
virtual void Function9(); //
virtual void Function10(); //
virtual void Function11(); //
virtual void Function12(); //
virtual void Function13(); //
virtual void Function14(); //
virtual void Function15(); //
virtual void Function16(); //
virtual void Function17(); //
virtual void Function18(); //
virtual void Function19(); //
virtual DWORD64 GetFlagTable(); //
virtual void Function21(); //
virtual void Function22(); //
virtual void Function23(); //
virtual void Function24(); //
virtual void Function25(); //
virtual void Function26(); //
virtual void Function27(); //
virtual void Function28(); //
virtual void Function29(); //
virtual void Function30(); //
virtual void Function31(); //
virtual void Function32(); //
virtual void Function33(); //
virtual void Function34(); //
virtual void Function35(); //
virtual void Function36(); //
virtual void Function37(); //
virtual void Function38(); //
virtual void Function39(); //
virtual void Function40(); //
virtual void Function41(); //
virtual void Function42(); //
virtual void Function43(); //
virtual void SetHUDSilhouettesParams(float a, float r, float g, float b);
};
struct IGameFramework
{
virtual void Function0();//
virtual void Function1();//
virtual void Function2();//
virtual void Function3();//
virtual void Function4();//
virtual void Function5();//
virtual void Function6();//
virtual void Function7();//
virtual void Function8();//
virtual void Function9();//
virtual void Function10();//
virtual void Function11();//
virtual void Function12();//
virtual void Function13();//
virtual void Function14();//
virtual void Function15();//
virtual void Function16();//
virtual void Function17();//
virtual void Function18();//
virtual void Function19();//
virtual void Function20();//
virtual void Function21();//
virtual void Function22();//
virtual void Function23();//
virtual void Function24();//
virtual IActorSystem* GetIActorSystem();
virtual void Function26();//
virtual void Function27();//
virtual void Function28();//
virtual void Function29();//
virtual void Function30();//
virtual void Function31();//
virtual void Function32();//
virtual void Function33();//
virtual void Function34();//
virtual void Function35();//
virtual void Function36();//
virtual void Function37();//
virtual void Function38();//
virtual void Function39();//
virtual void Function40();//
virtual void Function41();//
virtual void Function42();//
virtual void Function43();//
virtual void Function44();//
virtual void Function45();//
virtual void Function46();//
virtual void Function47();//
virtual void Function48();//
virtual void Function49();//
virtual void Function50();//
virtual void Function51();//
virtual void Function52();//
virtual void Function53();//
virtual void Function54();//
virtual void Function55();//
virtual void Function56();//
virtual void Function57();//
virtual void Function58();//
virtual void Function59();//
virtual void Function60();//
virtual void Function61();//
virtual void Function62();//
virtual void Function63();//
virtual void Function64();//
virtual void Function65();//
virtual void Function66();//
virtual void Function67();//
virtual void Function68();//
virtual void Function69();//
virtual void Function70();//
virtual void Function71();//
virtual void Function72();//
virtual void Function73();//
virtual void Function74();//
virtual void Function75();//
virtual void Function76();//
virtual void Function77();//
virtual void Function78();//
virtual void Function79();//
virtual void Function80();//
virtual void Function81();//
virtual void Function82();//
virtual void Function83();//
virtual void Function84();//
virtual void Function85();//
virtual void Function86();//
virtual void Function87();//
virtual void Function88();//
virtual void Function89();//
virtual void Function90();//
virtual void Function91();//
virtual void Function92();//
virtual void Function93();//
virtual void Function94();//
virtual void Function95();//
virtual void Function96();//
virtual void Function97();//
virtual void Function98();//
virtual void Function99();//
virtual void Function100();//
virtual void Function101();//
virtual void Function102();//
virtual void Function103();//
virtual void Function104();//
virtual void Function105();//
virtual void Function106();//
virtual void Function107();//
virtual void Function108();//
virtual void Function109();//
virtual void Function110();//
virtual void Function111();//
virtual void Function112();//
virtual void Function113();//
virtual void Function114();//
virtual void Function115();//
virtual void Function116();//
virtual void Function117();//
virtual void Function118();//
virtual void Function119();//
virtual void Function120();//
virtual void Function121();//
virtual void Function122();//
virtual void Function123();//
virtual void Function124();//
virtual void Function125();//
virtual void Function126();//
virtual void Function127();//
virtual void Function128();//
virtual void Function129();//
virtual void Function130();//
virtual void Function131();//
virtual void Function132();//
virtual void Function133();//
virtual void Function134();//
virtual void Function135();//
virtual void Function136();//
virtual IGameRules* GetRules();//
virtual void Function138();//
virtual void Function139();//
virtual void Function140();//
virtual void Function141();//
virtual bool GetClientActor(IActor** ppActor);
};
class IGameRules
{
public:
virtual void Function0(); //
virtual void Function1(); //
virtual void Function2(); //
virtual void Function3(); //
virtual void Function4(); //
virtual void Function5(); //
virtual void Function6(); //
virtual void Function7(); //
virtual void Function8(); //
virtual void Function9(); //
virtual void Function10(); //
virtual void Function11(); //
virtual void Function12(); //
virtual void Function13(); //
virtual void Function14(); //
virtual void Function15(); //
virtual void Function16(); //
virtual void Function17(); //
virtual void Function18(); //
virtual void Function19(); //
virtual void Function20(); //
virtual void Function21(); //
virtual void Function22(); //
virtual void Function23(); //
virtual void Function24(); //
virtual void Function25(); //
virtual void Function26(); //
virtual void Function27(); //
virtual void Function28(); //
virtual void Function29(); //
virtual void Function30(); //
virtual void Function31(); //
virtual void Function32(); //
virtual void Function33(); //
virtual void Function34(); //
virtual void Function35(); //
virtual void Function36(); //
virtual void Function37(); //
virtual void Function38(); //
virtual void Function39(); //
virtual void Function40(); //
virtual void Function41(); //
virtual void Function42(); //
virtual void Function43(); //
virtual void Function44(); //
virtual void Function45(); //
virtual void Function46(); //
virtual void Function47(); //
virtual void Function48(); //
virtual void Function49(); //
virtual void Function50(); //
virtual void Function51(); //
virtual void Function52(); //
virtual void Function53(); //
virtual void Function54(); //
virtual void Function55(); //
virtual void Function56(); //
virtual void Function57(); //
virtual void Function58(); //
virtual void Function59(); //
virtual void Function60(); //
virtual void Function61(); //
virtual void Function62(); //
virtual void Function63(); //
virtual void Function64(); //
virtual void Function65(); //
virtual void Function66(); //
virtual void Function67(); //
virtual void Function68(); //
virtual void Function69(); //
virtual void Function70(); //
virtual void Function71(); //
virtual void Function72(); //
virtual void Function73(); //
virtual void Function74(); //
virtual void Function75(); //
virtual void Function76(); //
virtual void Function77(); //
virtual void Function78(); //
virtual void Function79(); //
virtual void Function80(); //
virtual void Function81(); //
virtual void Function82(); //
virtual void Function83(); //
virtual void Function84(); //
virtual void Function85(); //
virtual void Function86(); //
virtual void Function87(); //
virtual void Function88(); //
virtual void Function89(); //
virtual void Function90(); //
virtual void Function91(); //
virtual void Function92(); //
virtual void Function93(); //
virtual void Function94(); //
virtual void Function95(); //
virtual void Function96(); //
virtual void Function97(); //
virtual void Function98(); //
virtual void Function99(); //
virtual void Function100(); //
virtual void Function101(); //
virtual void Function102(); //
virtual void Function103(); //
virtual void Function104(); //
virtual void Function105(); //
virtual void Function106(); //
virtual void Function107(); //
virtual __int64 GetTeam(int entityId); //
};