Подведи собственные итоги года совместно с YOUGAME и забери ценные призы! Перейти

AIMWARE v5 Release

  • Автор темы Автор темы Iermish
  • Дата начала Дата начала
балтика 69
Начинающий
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
31 Дек 2018
Сообщения
106
Реакции
26
Дождались!
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Dear aimware customers,

We are happy to announce that the CS:GO version 5 is now fully released and with this we have removed access to previous versions.

The update includes:

Ragebot
  • Added rapid double fire mode with charge indicator.

Visuals
  • Implemented crosshair.
  • Added crosshair color option.
  • Added Planting flag.
  • Added Reloading flag.
  • Added Skin Changer.
  • Added Model Changer.
  • C4 Timer now shows on out of view indicator.
  • Fixed autostrafer affecting wallbang damage position.

UI
  • Implemented console command lookup.
  • Implemented console binds.
  • Limit buffer of console log output.
  • Fixed text edit elements auto scrolling.
  • Added scrolling to Combobox with more than 8 options.
  • Fixed font in Console not being affected by DPI scaling option.

Settings
  • Added Open Settings Folder button.

Lua
  • Lua Editor is now available and in testing phase.
  • Switched to LuaJIT for better performance.
  • Relaxed sandbox state to allow metatables and various other Lua APIs.
  • Added all functions from V4 API. Report backward compatibility issues on forum.
  • Added Vector3 and EulerAngles class for easier 3D math. (vector.* API is now marked as legacy)
  • Various functions like Entity:GetAbsOrigin, client.WorldToScreen now use Vector3 instead of list of numbers.
  • Added input.GetMouseWheelDelta for accumulated scroll.
  • Added gui.Tab( parent, varname, name )
  • Upgraded UserCmd class with direct read/write access fields. (ex. cmd.viewangles instead of cmd:Get/SetViewAngles )
  • Added draw.AddFontResource( ttf ) for embedding font files.
  • Added materials.Find( name )
  • Added materials.Enumerate( callback( mat ) )
  • Added materials.Create( name, vmt, type )
  • Added Material:GetName()
  • Added Material:GetTextureGroupName()
  • Added Material:AlphaModulate( alpha )
  • Added Material:ColorModulate( red, green, blue )
  • Added Material:SetMaterialVarFlag( index, set )
  • Added Material:SetShaderParam( name, value )
  • Added DrawModel callback.
  • Added DrawModelContext:GetEntity()
  • Added DrawModelContext:ForcedMaterialOverride( mat )
  • Added DrawModelContext:DrawExtraPass()
  • Added panorama.RunScript( js )
  • Added EspBuilder:AddTextLeft( text )
  • Added EspBuilder:AddTextRight( text )
  • Added EspBuilder:AddIconTop( texture )
  • Added EspBuilder:AddIconBottom( texture )
  • Added EspBuilder:AddIconLeft( texture )
  • Added EspBuilder:AddIconRight( texture )
  • Added GuiObject:SetOpenKey( key ) for Window toggling
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
как всегда по рейдж апдейту пусто,лишь какой то дабл тап
 
ты сам луа на блум эффект написал?
Basically rewrite of
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


нуя фиксанул да, на самом деле я сам придумал как сделать блум, потом увидел что за меня его написали)
поэтому теперь всегда перечекиваю весь форум
 
Basically rewrite of
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


нуя фиксанул да, на самом деле я сам придумал как сделать блум, потом увидел что за меня его написали)
поэтому теперь всегда перечекиваю весь форум
а есть что то ещё? Что можно переделать? Тот же bettersync? И да поляк писал что будут луа как в ските, я понимаю что щяс очень мало возможностей у api v5 но всё равно.
 
а есть что то ещё? Что можно переделать? Тот же bettersync?
ну да, там буквально мало фиксить надо, как и в любых других луа
И да поляк писал что будут луа как в ските, я понимаю что щяс очень мало возможностей у api v5 но всё равно.
поляк сам по себе ничего не писал про луа, да и наверн он будет их обновлять, как и раньше, каждый день
 
не используй скинченджер

да
У меня не убрали, лул
1582825861305.png
 
Назад
Сверху Снизу