Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
-
Автор темы
- #1
V4.23 - V4.27, V5.0
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Технический дизайн / Technical Details:
Features:
- Provides foot and spine ik for animals of quadruped,biped and spider types
- Two animation Blueprints are provided . The "Dragon Spine Solver" and the "Dragon Foot Solver".
Code Modules:
- AnimGraphNode_DragonFeetSolver.h : Derived from AnimGraph_SkeletalControlBase
- AnimGraphNode_DragonSpineSolver.h : Derived from AnimGraph_SkeletalControlBase
- Dragon_Ik_Tools.h : Derived from IModuleInterface
- Dragon_Ik_ToolsBPLibrary.h : Derived from UBlueprintFunctionLibrary
- DragonIK_Library.h
- Module Dependancies : ["Core", "CoreUObject", "Engine", "InputCore", "AnimationCore", "AnimGraph", "AnimGraphRuntime", "UnrealEd", "BlueprintGraph"]
Number of Blueprints: 2 Animation Blueprints (Dragon_SpineSolver and Dragon_FootSolver)
Number of C++ Classes: 2 Main classes (AnimGraphNode_DragonFeetSolver.cpp and AnimGraphNode_DragonSpineSolver.cpp) and one static support class [DragonIK_Library]
Network Replicated: Not Tested
Supported Development Platforms: PC ,Mac and Linux
Supported Target Build Platforms: PC,Mac,Linux and Android. Other platforms require testing.
Документация / Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
V4.27 ver.2.3.8
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Dragon.IK V2.3.5 (V4.25- V4.27) V2.3.6(V5.0) V2.3.7 (V4.27 - V4.25, V5.0)
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
V4.27
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
V4.26 ver.2.3.2
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
V4.26
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
V4.25
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
V.4.24
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
V4.23
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: