UE4 Asset Smart Spline Generator

Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,361
Реакции[?]
5,676
Поинты[?]
173K


V4.25 - V4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Технические детали / Technical Details:
Number of blueprints: 24 (1 main generator blueprint & 23 default presets)

List of features:
• Большой набор параметров: направление сплайна, сумма подсплайна, длина сплайна/подсплайна, кривая, сетка и многое другое...
• Автоматическая механика мостов: автоматически находит близлежащие поверхности для создания мостов. Позволяет контролировать силу тяжести моста и многое другое (представлено в видео).
• Автоматическая оптимизация сетки сплайна - заменяет большинство разделов сетки сплайна низкими-poly версиями, обходя только критические области как края или углы.
• Преобразование элементов в единую сетку.
• И многое другое...

Intended Platforms: All
Platforms Tested: Windows
Документация / Documentation: Всё включено в демо проекте / Yes (all features explained on working examples in demo levels).

V4.25 и ниже.

V4.26

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Авг 2020
Сообщения
284
Реакции[?]
170
Поинты[?]
3K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Ассет очень нужный и в комментариях не нуждается, просто качаем и работаем! Спасибо!
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Авг 2020
Сообщения
64
Реакции[?]
34
Поинты[?]
0
Супер, спасибо огромное...А есть что то подобное ,только в домах трещины делать?) и можно апокалипсис замутить)
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
30 Авг 2020
Сообщения
12
Реакции[?]
2
Поинты[?]
0
Мне кажется это просто неотъемлемая часть для создания живого мира.. Спасибо автору за потраченное время^-^
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Апр 2023
Сообщения
76
Реакции[?]
32
Поинты[?]
25K
Технические детали / Technical Details:
This tool allows to generate various assets that automatically align/react to any surface, in a highly customizable way. Create ivy, vine, ropes, bridges, fences and more – with many customizable parameters & possibility to use your own meshes.
• Fast and easy generation of surface-aligning assets
• Many parameters for controlling generation behavior, all described in their tooltips and in documentation levels
• In-engine documentation: All the features explained on working examples in demo levels
• Possibility to use your own meshes
• Set of starting presets included
• With help of UE Merge tool, you can convert any generated asset into static mesh, to reuse it in different levels/projects – or to export & edit it in your 3D package!
• Made 100% in Blueprints.

Technical Details
Number of blueprints: 24 (1 main generator blueprint & 23 default presets)
List of features:
• Large set of generation parameters, like spline direction, sub-spline amount, spline/sub-spline length, curve, mesh amount, align rotation, height above ground, random irregularity levels and many, many more…
• Automatic bridge mechanic: Automatically finds nearby surfaces to make bridges with. Allows to control bridge gravity and more (presented in the video)
• Low-poly edge snapping: Allows to generate lower-poly assets without problems caused by low poly count near surface edges (presented in the video)
• Automatic spline mesh optimization – replaces most of spline mesh sections with low-poly versions, leaving only critical areas like edges or corners
• Compatible with UE Merge Actors tool, which allows to convert any generated asset into a single static mesh
• Many starting default presets that you can derive from.
Intended Platforms: All
Platforms Tested: Windows
Documentation Included: Yes (all features explained on working examples in demo levels)

V4.26
 
Последнее редактирование модератором:
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
28 Авг 2020
Сообщения
233
Реакции[?]
510
Поинты[?]
302K
Есть ли у кого-нибудь версия 5.2?

Версия 4.26 не работает должным образом в UE5.

Спасибо.
 
Сверху Снизу