-
Автор темы
- #1
Ассет в EGS
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер+Туториалы(+еще 2 видео кроме этого\Trailer+Tutoroial
Технические детали / Technical Details:
Car Mesh:
3 Car Mesh (Currently only 1 is working the other 2 is just static meshes)
With working Exterior/Interior (Front-Tail Lights, Brake Calipers, Damages/Speedometer, Pedals, Gear, Handbrake, Windshield Wipers, Radio)
Polycounts:
• Avalanche (Van) ~ 19865 Vert/ 23270 Tris
• Gallop (City Cruiser) ~ 15902 Vert/ 18764 Tris
• Thunder (Sport) ~ 17499 Vert/ 20552 Tris
Texture Size: Varies from 16x16 to 2048x2048
Demo Scenes: 3 Levels (Time Attack, Time Attack Reverse, Free Roam)
Intended Platform: Desktop
Tested Platform: Windows
Important Notes:
4.17 & 4.18 version has a bug with the damage system (morph targets), which causes the damaged car mesh to flicker when it moves.
This bug was in 4.9.1 too, but it got fixed in 4.10.
Bug Reference:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Ticket Number:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
V4.20
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
V4.26
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Последнее редактирование модератором: