• Ищем качественного (не новичок) разработчиков Xenforo для этого форума! В идеале, чтобы ты был фулл стек программистом. Если у тебя есть что показать, то свяжись с нами по контактным данным: https://t.me/DREDD

UE4 Plugin AI Patrol & Action System

кто проверял производительность ?
 
Is this one better than the ai behavior toolkit?
I am planning to use it for a small personal gane for my son.
Thanks for letting me know.
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Thanks you for sharing
 
Жаль что хайд такой высокий((( Мож даст кто - нибудь личный??
 
Можно личный попросить?, чуток реакций не хватает)
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Version 1.1 change log:
  • Add random reach radius in patrol point settings
  • Runtime patrol creation support
  • New examples in Example Project
Технические детали / Technical Details:

Features:
  • Powerful patrol system. Create routes of any complexity.
  • The system of action fully expandable in the blueprints — EnemyActions and EnemyPointActions, which allows implementing various behaviors for the characters and creating a truly live world in your game in several minutes.
  • The system of patrols that allows you to create linear, looped, and branched routes, with a lot of functionalities, which also integrates the ActionSystem.
  • Group movement, three types of creating formations, and the possibility of expanding the functionality in blueprints.
  • Many examples of functional implementation of the Example Project are included.
  • The knowledge of C++ is not required, all the functionality has been designed with the possibility of using and expanding the functionality with blueprints only.
  • If necessary, fast and high-quality personal support from the author for the plugin in case of problems will be provided. I will also be glad to hear your feedback and expand the functionality in the future.

Important: plugin works only with Characters, Pawns is not supported

Code Modules:
  • PatrolActionSystem [Runtime]
  • PatrolActionSystemEditor [Editor]
Number of Blueprints: 14
Number of C++ Classes: 30
Network Replicated: No (AI behavior work on server side)
Supported Development Platforms: Win, Mac, Consoles, Mobile
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Example Project:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
 
Последнее редактирование модератором:
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
sorry i'm lost with the translation , i don't have 5.1
 
Назад
Сверху Снизу