UE4 Plugin AI Patrol & Action System

Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
19 Сен 2020
Сообщения
4
Реакции[?]
1
Поинты[?]
0
Is this one better than the ai behavior toolkit?
I am planning to use it for a small personal gane for my son.
Thanks for letting me know.
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
2 Сен 2020
Сообщения
28
Реакции[?]
29
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Thanks you for sharing
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
24 Авг 2020
Сообщения
7
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
Жаль что хайд такой высокий((( Мож даст кто - нибудь личный??
 
Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,364
Реакции[?]
3,780
Поинты[?]
2M
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
7 Авг 2021
Сообщения
401
Реакции[?]
1,009
Поинты[?]
460K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Version 1.1 change log:
  • Add random reach radius in patrol point settings
  • Runtime patrol creation support
  • New examples in Example Project
Технические детали / Technical Details:

Features:
  • Powerful patrol system. Create routes of any complexity.
  • The system of action fully expandable in the blueprints — EnemyActions and EnemyPointActions, which allows implementing various behaviors for the characters and creating a truly live world in your game in several minutes.
  • The system of patrols that allows you to create linear, looped, and branched routes, with a lot of functionalities, which also integrates the ActionSystem.
  • Group movement, three types of creating formations, and the possibility of expanding the functionality in blueprints.
  • Many examples of functional implementation of the Example Project are included.
  • The knowledge of C++ is not required, all the functionality has been designed with the possibility of using and expanding the functionality with blueprints only.
  • If necessary, fast and high-quality personal support from the author for the plugin in case of problems will be provided. I will also be glad to hear your feedback and expand the functionality in the future.

Important: plugin works only with Characters, Pawns is not supported

Code Modules:
  • PatrolActionSystem [Runtime]
  • PatrolActionSystemEditor [Editor]
Number of Blueprints: 14
Number of C++ Classes: 30
Network Replicated: No (AI behavior work on server side)
Supported Development Platforms: Win, Mac, Consoles, Mobile
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Example Project:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
 
Последнее редактирование модератором:
Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,364
Реакции[?]
3,780
Поинты[?]
2M
Последнее редактирование:
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
7 Авг 2021
Сообщения
401
Реакции[?]
1,009
Поинты[?]
460K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
sorry i'm lost with the translation , i don't have 5.1
 
Сверху Снизу