UE4 Asset Final Camera

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
2 Июл 2020
Сообщения
138
Реакции[?]
245
Поинты[?]
20K


Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Проект в котором проведена большая работа для плавного и не типичного отображения камер и переключения от третьего лица к первому.

Технические детали / Technical Details:
Number of Blueprints: 1. Many helper Blueprints for showcasing usage

List of Features:
Custom PlayerCameraManager featuring:
Zooming in and out
Smooth zooming with configurable speed
Min / Max zoom distance
Snapback to initial rotation (with or without smoothing)
with configurable speed
Clamping of Yaw / Pitch
Camera Offset to target actor
Camera Lag with configurable speed
Basic Collision (similar to Springarm)
Rotate Camera with Player Yaw and/or Pitch
Position Locking (=Stationary camera following target actor
through rotation)
RTS like Edge Scrolling with configurable speed and edge-area
RTS like scrolling through input axis (i.e. Thumbstick)
with configurable speed
Preset handling with 5 pre-configured presets: TopDown,
RTS, Shoulder, FirstPerson, FirstPersonArms
Runtime preset changing with smoothing (configurable)

Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
 
Последнее редактирование модератором:
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,363
Реакции[?]
5,682
Поинты[?]
170K
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,363
Реакции[?]
5,682
Поинты[?]
170K
Сверху Снизу