UE4 Asset Final Camera

  • Автор темы Автор темы Jareth
  • Дата начала Дата начала
Пользователь
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
2 Июл 2020
Сообщения
139
Реакции
245
FinalCamera_Screenshot_01-1920x1080-cecdb025bd81084f0d61ea59a538b696.png


Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Проект в котором проведена большая работа для плавного и не типичного отображения камер и переключения от третьего лица к первому.

Технические детали / Technical Details:
Number of Blueprints: 1. Many helper Blueprints for showcasing usage

List of Features:
Custom PlayerCameraManager featuring:
Zooming in and out
Smooth zooming with configurable speed
Min / Max zoom distance
Snapback to initial rotation (with or without smoothing)
with configurable speed
Clamping of Yaw / Pitch
Camera Offset to target actor
Camera Lag with configurable speed
Basic Collision (similar to Springarm)
Rotate Camera with Player Yaw and/or Pitch
Position Locking (=Stationary camera following target actor
through rotation)
RTS like Edge Scrolling with configurable speed and edge-area
RTS like scrolling through input axis (i.e. Thumbstick)
with configurable speed
Preset handling with 5 pre-configured presets: TopDown,
RTS, Shoulder, FirstPerson, FirstPersonArms
Runtime preset changing with smoothing (configurable)

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Назад
Сверху Снизу