Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
-
Автор темы
- #1
V4.24 - V4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Blueprints Events system C++ - предоставляет собой расширенный шаблон, который позволяет разработчику использовать Events для запуска нескольких блюпринтов без создания зависимостей.
Простыми словами, все компоненты которые имеются у вас в проекте - становятся глобальными. Т.е. Вы можете их прописать даже тогда, когда по сути их нельзя вызвать.
Технические детали / Technical Details:
?
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Features
- Dynamic event-driven system
- Optimized Observer Pattern implementation
- Invoke your Events anywhere inside blueprints
- Add optional Payload data to send data across blueprints & systems
- Add Listeners for your Events inside Actors, Components, UI Widgets or implement your own.
- Your logic for each listener as Event delegates
- Completely modular K2 Nodes.
Code Modules
- Editor: Create event assets and add descriptions for them. Access to custom BP Nodes.
- Run-time: Allow easy access to an event driven-system. Broadcasting your events across all listeners.
Contents
- Number of Blueprints: 1
- Number of C++ Classes: 5 (run-time) + 6 (editor-time)
- Supported Development Platforms: Win64, Win32, Mac, Linux
- Supported Target Build Platforms: Win64, Win32, Mac, IOS, Android, HTML5, Linux
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
V4.26 - V4.27
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Последнее редактирование модератором: