Подпишитесь на наш Telegram-канал, чтобы всегда быть в курсе важных обновлений! Перейти

UE4 Asset Aquatic Surface

  • Автор темы Автор темы Jareth
  • Дата начала Дата начала
Пользователь
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
2 Июл 2020
Сообщения
139
Реакции
245
Screen31-1920x1080-c5c8f187f797f948811bd86c40ca9e5b.jpg


V4.18 - V4.23
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Aquatic Surface - это хорошо оптимизированный пакет материалов и блюпринтов, в котором реализованы полностью функционально настраиваемые и реалистичные эффекты воды.

Технические детали / Technical Details:
Features:
  • Water clip line effect
  • Underwater and over water surface and post-process volume
  • Translucency support for underwater particles and meshes
  • Three types of static reflection/refraction projections (box/spherical/planar)
  • Animated caustics based on decals
  • Buoyancy component
  • UV mapping, vertex color flow, and texture color flow maps
  • Over 100 parameters like translucency, fog depth, mapping, reflective, refraction, wet color.
  • Multiple material switches enable/disable some of the effects to increase quality/efficiency
  • Very fast and GPU friendly. 120-160 instructions depend on used effects.
  • Quality/Efficiency adjustment. cinematic (realistic reflections) and standard (static box projected cube-map)
  • Water edge/coast (not using the distance fields)
  • Sun and glittering effect on waves
  • Fast underwater and surface scattering and god rays
  • Implemented as the unlit translucent material
  • Water holes for boats
  • Fast physics based interactions
  • Character swimming implementation
  • Interaction particle splashes
  • Audio support
  • World origin location
Number of Blueprints: 7
Example Maps: 5 (reef, lake, pool, waste, ocean)
Master Materials: 8
Material Functions: 23
Material Instances: 30

Texture Resolutions:
  • 16 128x128 (caustics animation)
  • 5 512x512 (normalmaps)
  • 1 64x64 (tools)
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows
Network Replicated: Yes
Open worlds: Yes (World Origin Location)

До V4.23 Manifest работает

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


V4.18 Asset

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование:
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Классная система взаимодействия с водой, думаю если добавить систему и анимацию плавания будет вообще отпадно!
 
Screen31-1920x1080-c5c8f187f797f948811bd86c40ca9e5b.jpg


Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Aquatic Surface - это хорошо оптимизированный пакет материалов и блюпринтов, в котором реализованы полностью функционально настраиваемые и реалистичные эффекты воды.

Технические детали / Technical Details:
Features:
  • Water clip line effect
  • Underwater and over water surface and post-process volume
  • Translucency support for underwater particles and meshes
  • Three types of static reflection/refraction projections (box/spherical/planar)
  • Animated caustics based on decals
  • Buoyancy component
  • UV mapping, vertex color flow, and texture color flow maps
  • Over 100 parameters like translucency, fog depth, mapping, reflective, refraction, wet color.
  • Multiple material switches enable/disable some of the effects to increase quality/efficiency
  • Very fast and GPU friendly. 120-160 instructions depend on used effects.
  • Quality/Efficiency adjustment. cinematic (realistic reflections) and standard (static box projected cube-map)
  • Water edge/coast (not using the distance fields)
  • Sun and glittering effect on waves
  • Fast underwater and surface scattering and god rays
  • Implemented as the unlit translucent material
  • Water holes for boats
  • Fast physics based interactions
  • Character swimming implementation
  • Interaction particle splashes
  • Audio support
  • World origin location
Number of Blueprints: 7
Example Maps: 5 (reef, lake, pool, waste, ocean)
Master Materials: 8
Material Functions: 23
Material Instances: 30

Texture Resolutions:
  • 16 128x128 (caustics animation)
  • 5 512x512 (normalmaps)
  • 1 64x64 (tools)
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows
Network Replicated: Yes
Open worlds: Yes (World Origin Location)

Скрытое содержимое
waw, I like it
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
4.24 и выше - не идет, предупреждаю.
Спасибо, что стоишь на шухере, добрый человек! ? Но как ты учуял, что "4.24 не идет"? ? Тебе что, бабушка сказала? ? Да ещё "и выше"... :BlessRNG: Ты вообще, хотя-бы ассеты то скачивал?
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Есть на 4.26?
 
Последнее редактирование:
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Всем привет, ребята. а кто нибудь пробовал использовать этот ассет в проекте от первого лица?
Есть видео на ютубе на эту тему, но думаю, если настроить вид от первого лица хорошо, то выйдет шедевр
Вот кстати видео:
 
Назад
Сверху Снизу