Подведи собственные итоги года совместно с YOUGAME и забери ценные призы! Перейти

UE4 Asset Pirate Ship Cabin

Забаненный
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
30 Июн 2020
Сообщения
66
Реакции
212
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
1594194576723.png


Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Pirate Ship Cabin, использует множество различных функций доступных в Unreal Engine 4, включая один основной материал, включающий Parallax Occlusion Mapping с distance based fade, sub-surface scattering и tessellated displacement. В среде также используются передовые методы освещения, такие как Static Mesh Emissive Lighting, Modulated Lighting и Volumetric Lighting.
Эта среда предназначена для изучения различных методов, доступных в Unreal Engine 4, а меши предназначены для повторного использования в других проектах.

Технические детали / Technical Details
Key Features:
  • A single master material featuring parallax occlusion mapping with distance based fade, sub-surface scattering, and tessellated displacement
  • Advanced lighting techniques such as Static Mesh Emissive Lighting, Modulated Lighting and Volumetric Lighting
Modular design to keep resource overhead low

General Info:
  • All textures are 2K (2048)
  • Collision: Yes
  • Meshes ranged between 30 and 6,000 polys
  • LODs: No
  • 41 Meshes
  • 6 Materials and 44 instances
  • 107 Channel packed textures
  • Supported Development and Build Platform(s): Windows PC
Notes:
  • There are two Planar Reflection actors in the scene which you can enable to improve reflection quality by selecting them then under their Details pane checking Rendering > Visible but this will dramatically reduce performance.
  • The door above the stairs uses modulated lighting, to use this swap the glass material with the modulated version then build lighting. I replace this with an emissive material after i build to improve the visual quality.

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Назад
Сверху Снизу