-
Автор темы
- #1
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Pirate Ship Cabin, использует множество различных функций доступных в Unreal Engine 4, включая один основной материал, включающий Parallax Occlusion Mapping с distance based fade, sub-surface scattering и tessellated displacement. В среде также используются передовые методы освещения, такие как Static Mesh Emissive Lighting, Modulated Lighting и Volumetric Lighting.
Эта среда предназначена для изучения различных методов, доступных в Unreal Engine 4, а меши предназначены для повторного использования в других проектах.
Технические детали / Technical Details
Key Features:
- A single master material featuring parallax occlusion mapping with distance based fade, sub-surface scattering, and tessellated displacement
- Advanced lighting techniques such as Static Mesh Emissive Lighting, Modulated Lighting and Volumetric Lighting
General Info:
- All textures are 2K (2048)
- Collision: Yes
- Meshes ranged between 30 and 6,000 polys
- LODs: No
- 41 Meshes
- 6 Materials and 44 instances
- 107 Channel packed textures
- Supported Development and Build Platform(s): Windows PC
- There are two Planar Reflection actors in the scene which you can enable to improve reflection quality by selecting them then under their Details pane checking Rendering > Visible but this will dramatically reduce performance.
- The door above the stairs uses modulated lighting, to use this swap the glass material with the modulated version then build lighting. I replace this with an emissive material after i build to improve the visual quality.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: