UE4 Asset Post Process Toolkit

Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,363
Реакции[?]
5,682
Поинты[?]
170K


V4.25
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Post Process Toolkit - это набор полезных функций материала, который помогает выполнять отладку, настройку и представление эффектов процесса после разработки в режиме реального времени.

Технические детали / Technical Details:
Features:
  • Picture in Picture (PiP).
  • Buffers visualization: BaseColor, WorldNormal, SceneDepth, ShadingModel and a dozen more.
  • Rendering partial results of the post process stages.
  • Rendering a safe zone.
  • Move splitter.
  • Tone mapping calibration.
  • Very easy to integrate into your materials.
  • The showcase map included.
  • VR support (please read the VR section)
Texture Resolutions:
  • 2048x1024 (2)
  • 512x1024 (1)
  • 1024x256 (1)
  • 8x64 (1)
  • 4x32 (1)
Number of Materials: 11
Number of Material Functions: 54
Do Materials derive from a Master Material with instances as variation: No
Number of Textures: 6
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: NA

 
Похожие темы
Сверху Снизу