Вжух!
-
Автор темы
- #1
V4.25 и 4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Создайте реалистичные горные среды с этим мощным простым в использовании пакетом. Идеально подходит для дизайнеров уровней и художников по окружающей среде.
Содержит автоматериал "Brushify Landscape". Позволяет пользователям легко рисовать несколько биомов в огромных ландшафтах. Поддерживает отображение tessellation, roughness, texture lods, optimized shader overdraw.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- 4 Unique Mountains (as pictured above)
- Each Mountain has both Meshes and Alpha Brushes.
- 1 Alpha Brush Texture is included that can be used to sculpt mountains directly into the landscape. (4 seperate brushes are stored in the R G B A Channels of the texture.)
- This pack contains a ready-made level already built using the Brushify assets.
- Includes the Brushify Landscape Auto material that automatically textures the terrain as users paint.
- Automaterial includes 9 Paintable Biome materials Grass, GrassDry, Desert, Dunes, Beach, Forest, ForestDry, Snow, Mud
- Texture variants for multiple biomes are included (Snow, Grassland, Desert and Rocky)
- Includes a complete rock set: Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Texture Sizes:
All textures are 8192x8192 resolution
Vertex Count: 1000 to 62,000
LODs: All meshes have 6 LODs
Number of Meshes: 4
2 Materials
12 Material Instances
25 Textures
1 Terrain Alpha Brush Texture (4 seperate alphas in RGBA Channels)
Contains Landscape Auto Material (auto textures terrain, paint down multiple biomes, easy material and layer setup)
Contains Near Mesh shader (easily switch assets to different biomes: snow, desert, coast)
Contains Simple Water Shader
Contains Foliage Material
Contains Cloud Shadows Material
V4.25
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
V4.27
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование: