UE4 Asset Point Clouds Morphing

Process.Start(Yougame);
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
20 Мар 2018
Сообщения
193
Реакции[?]
140
Поинты[?]
9K
1595621257180.png

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Point Clouds Morphing - плавный переход точек от одной фигуры к другой. Вы можете сделать свою собственную форму на основе вашего статического меша.

Технические детали / Technical Details:
Features:
- 1 to 16384 points
- Bake system included
- Color, Opacity, Emissive power and Scale transitions are supported
- Blue print interface
- No external software required - only UE and your static mesh
- Wave zoom and position distortions additional effects
- Two demo maps
- Multi sections mesh is supported

Adjustable parameters:
- Points count
- Points size (advanced version)
- Show time
- Morph speed
- Point size
- BoundBox size
- Zoom wave
- Distortion
- Color with opacity, Emissive power, Scale

Number of Meshes: 10
Number of Textures: 8
Texture Resolution: 8 x 256x256
Number of Materials: 1
Number of Blueprints: 1
Documentation included: Yes
Do Materials derive from a Master Material with instances as variation: No
Engine Compatibility: 4.14.3, 4.15.1,4.16
Platforms Tested: Windows, PS4
Intended Platform: Windows, PS4, Xbox One
Documentation Included: Yes

 
Последнее редактирование модератором:
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
6 Авг 2020
Сообщения
100
Реакции[?]
1
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Можно личный, спасибо
 
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,362
Реакции[?]
5,684
Поинты[?]
172K
Сверху Снизу