Подпишитесь на наш Telegram-канал, чтобы всегда быть в курсе важных обновлений! Перейти

UE4 Asset Mesh & Actor Placement 6.0

Забаненный
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
27 Июн 2020
Сообщения
51
Реакции
49
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
201801001487-1920x1080-edcd17a4f4d073369444e807cc411a44.png


Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Используйте блюпринты, чтобы сделать лестницы, колонны, мосты, здания, трубы, кабели и многое другое.

Технические детали / Technical Details:
Features
  • Stacker: Stack meshes in line.
  • StackerArch: Stack meshes in circles.
  • StackerSpline: Stack meshes along a spline.
  • Spliner: Create spline meshes.
  • Complex versions: Add several meshes and random location/rotation/scale.
2.0
  • StackerMatrix: Stack meshes in rows,columns, levels (2d/3d matrix).
  • StackerArea: Stack meshes in an area randomly.
3.0
  • Actor versions: Add classes instead of meshes to place child actor components.
4.0
  • Changed random to seeded random so you can stick to one that you like.
  • Added Generate option in case you want to move/play around without generating it.
5.0 (4.21 or newer)
  • Mirror tool: Mirror selected static meshes. (
    Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
    )
  • You can now place permanent copies in the complex versions.
6.0 (4.21 or newer)
  • Floor versions: Follow the ground with lines, arches, matrixes or splines.
Number of Blueprints: 18 Main Blueprints

V4.24

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

\

V4.26
 
Назад
Сверху Снизу