UE4 Asset Underground Caves and Bunker

Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
27 Июн 2020
Сообщения
42
Реакции[?]
197
Поинты[?]
9K

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Подземная база эпохи холодной войны переоборудована под наше время.
Этот проект включает в множество мешей с материалами и vfx, созданными в Unreal Engine. Каждый ресурс был создан для реалистичного качества, стиля и бюджета AAA.

Технические детали / Technical Details:
Includes:
- Over 100 mesh assets
- Master material setup that control the majority of all props and models within the room
- Master material on all tiling surfaces to control dirt, wetness, and a secondary texture set
- Material setups such as fog and lighting rays
- Blueprint for easy light rig setup
- Multiple Look Up Tables (LUTs)
- Wire Splines for cords and cables
- Grunge and Decay Decals
- Cinematic Post Processing
- Glass materials
- Tilable texture sets for concrete, damaged concrete, stained concrete, dirt, rocky dirt, sandy dirt, footprint dirt, and many more.

Physically-Based Rendering: Yes
Texture Size : 90% at 2k Texture size, 10% at 1k or below
Collision: Auto Generated
LODs: NA
Number of Meshes: Meshes- 155
Number of Materials and Material Instances: 122
Number of Textures: 309
Intended Platform: Xbox, Playstation, Linux, Windows, iOS, etc
Platforms Tested: Windows

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Сверху Снизу