Подпишитесь на наш Telegram-канал, чтобы всегда быть в курсе важных обновлений! Перейти

UE4 Vaultcache Orbit Weather and Seasons

Пользователь
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
28 Июл 2020
Сообщения
104
Реакции
171
Orbit_Screenshot_1-1920x1080-a254f03814362461f2739471b9916599.png


Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Пак который добавит к вашему проекту динамическую облачную систему управления погодой, временем суток и сезонами, обеспечивающая максимальную гибкость и производительность

Технические детали / Technical Details:
Number of Blueprints: 2

Full feature list:
• Dynamic, volumetric stratus clouds with fully customizable lighting, shading and shaping parameters
• Full time of day system with controllable speed options, affecting customizable sun, moon, sky, dynamic & static clouds, volumetric height fog, and stars; manually set all values in system or let system live and breath on it's own
• Cardinal directional wind
• Support for HDRi Skydome textures for hi resolution static skies
• Customizable starsheet with flickering and simulated earth rotation
• Customizable advanced starfield with nebula generator
• Customizable rain and snow that falls based on probability and conditional checks and accumulates in uncovered spaces and doesn't in covered spaces
• Customizable procedural lightning shaping and placement with spatialized thunder audio
• Customizable seasons that can pass at runtime and affect temperature and precipitation chances
• Customizable loadable/saveable weather patterns
• Fully automated calendar logic, with support for changing seasons by
month, as well as Northern & Southern Hemispheres.

Intended Platform: Windows
Platforms Tested: Windows
Documentation Included: Yes

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Назад
Сверху Снизу