UE4 Asset Spell Cast System

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
7 Июл 2020
Сообщения
119
Реакции[?]
37
Поинты[?]
0
storeSpellCastSystemscreenshot1-1920x1080-42a9be68bc4f34c7570e79f2d5031eb4.png
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Автономная система, которая может быть добавлена к любому персонажу, позволяет создавать основные заклинания/способности, добавление этих заклинаний/способностей в книгу заклинаний персонажа, позволяющее им выбирать активное заклинание/способность и вызывать/активировать его.

Технические детали / Technical Details
-Simple component to be added to any pawn
-2 Macro functions to help you get started within minutes
-Create your own spells/abilities.
-Select and cast abilities/spells.
-Spell book for each pawn.
-Cooldown system.
-Effects system (spells/abilities can apply "effects" such as damage over time in form of a burn, or a heal over time etc.)
-Specify your own animations per spell and which mesh to animate.
-Basic Targeting (target actor can be specified).
-Each spell/ability can have its own unique logic/behavior.
-HUD showing Current Spell, action bar with 10 slots, cast progress bar as well as a spellbook showing spell information and letting you drag spells onto the action bar.
-System is multiplayer ready out of box, core functions are forced to execute on server and replicate results to the client.
-Comes with a demo

Intended Platform:
Tested on Windows platform, but it should work on other platforms too.

Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу