Подпишитесь на наш Telegram-канал, чтобы всегда быть в курсе важных обновлений! Перейти

UE4 Asset Procedural Asset Creator

Участник
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Июн 2020
Сообщения
373
Реакции
637
PACSS130AssetsUpdated-1920x1080-b5bd4b2b5a8e785e5f581418415f94a6.png
PACSS2-1920x1080-1bbe68ec5e935862d91896582e413637.png
PACSS3-1920x1080-34448b0c2dcf29f9ff22607a4b08619e.png


Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Технические детали / Technical Details:
  • Possibility to create various types of asset generators
  • 30 example asset generators included (+ Example how-to maps)
  • Intuitive node-based system
  • Easy spline shape based mesh generation nodes
  • Large set of exposed parameters for mesh generation rules
  • Custom parameter system with formulas, bool conditions and more
  • Procedural surface-aligning mesh decals with atlasing support
  • HDRI lighting setup with many customization options
  • Set of example materials & textures included
  • Angle-based mesh smoothing (+ All Smooth & All Flat options)
  • Along-spline UV mapping (+ Planar & Tri-Planar options)
  • Vertex Color control for material colorization or texture masking
  • Node instancing & ‘variations’ system
  • Assets can be saved as a regular Static Meshes & exported as .FBX or .OBJ
  • Full Blueprint project, clean & easy to extend
  • … More, all described in the documentation:
    Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Documentation & tutorials:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Manifest:

Asset V4.21:

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Назад
Сверху Снизу