Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
-
Автор темы
- #1
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Система добавления трафика в виде автомобилей в реальном времени для придания реализма вашим проектам.
Part One - Rigging a vehicle via 3D Max -
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Spline Follow
- Waypoint Follow
- Spawning Vehicles
- Remove Vehicles
- Parking
- Vehicle Turn Signal (optional)
- Brake Lights (optional)
- Headlights (optional)
- Working Traffic Lights
- Easy Blueprint Modification for Advanced Users (no C++ code)
- Vehicle Avoidance
- Dynamic Object avoidance
- *Randomize Car Paint
- Traffic Demo Map
- Traffic Test World Map
Collision: Yes, Vehicle, ground, and traffic lights.
Vertex Count: 32,000
LODs: No
Number of Unique Meshes: 3
Number of Materials and Material Instances: 17
Number of Textures: 0
Texture Resolutions: None
Supported Development Platforms:
Windows: Yes
Mac: Yes
Documentation: Video Links to Tutorials
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.