Подпишитесь на наш Telegram-канал, чтобы всегда быть в курсе важных обновлений! Перейти

UE4 Asset Pushable Actor

Участник
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Июн 2020
Сообщения
373
Реакции
637
PushableActor_Screenshot_01-1920x1080-20f2bc574705f98b79ffc35660a5c650.png
PushableActor_Screenshot_02-1920x1080-fdd74201c8557f3c8e95ca7ee635f70d.png
PushableActor_Screenshot_04-1920x1080-8328f47505d2c03b5872f983b057678d.png


V4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Технические детали / Technical Details:
Pushable Actor does not support - Physics based movement - Mobile device input - Elevator movement – Does not conform to inclines
• Number of blueprints: 4
• Intended platform: Desktop / Xbox / PlayStation
• Platforms tested: Windows

Asset List:
• 4 Blueprint actors
o Push Actor Blueprint
o Push Actor Increment Blueprint
o Push Character Blueprint
o Push Character Animation Blueprint
• 12 Pushing animations – 3 for each direction of various speeds
• 3 Idle animations
• 8 Diagonal Pushing Animations – 2 for each direction of various speeds
• 3 Shoulder Pushing Animations for low objects – 2 for movement & 1 idle
• 4 User Interface Textures - Keyboard and console icon

Push Character:
• Supports Third Person Characters
• Minimal content created within the character blueprint for easy merging
• Allows use of either the character or push actor camera during use

Push Actor:
• Push actor that supports easy sub-actor creation and modification
• Full in-depth customization per push instance
• Swap out the push mesh with a custom static mesh of any size

Animations:
• Number of animations: 26
• Animation types: In-place
• Maya LT source files included
• Idle animation and 2 variations to break up long pauses
• Completed animation blueprint for the Third Person Template


V4.26.2

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Год назад тестил на 4.24, работало.
Так в нём вроде ничего сложного нет,обычно автоэкспозиция и нормал мапы слитают при резком переходе между версиями.И бывает калибровка материалов не соответствует новой версии.
 
По какой то непонятной для меня причине, не хочет пушить возле стен. Все идеально работает, но возле стен просто отказывается.
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Назад
Сверху Снизу