Подведи собственные итоги года совместно с YOUGAME и забери ценные призы! Перейти

How do p2c's resolve now adays?

Забаненный
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Фев 2018
Сообщения
44
Реакции
4
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
How do these major p2c's resolve nowadays? OT v2 used to use playbackrate delta anims to resolve moving players but what do p2cs do to resolve moving players now? Do they still use something similar to playbackrate delta or do they use some sort of freestand logic or something else?
 
1.5. Запрещено указывать название темы полностью или частично заглавными буквами. Это же относится к сообщениям на форуме.
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
How do these major p2c's resolve nowadays? OT v2 used to use playbackrate delta anims to resolve moving players but what do p2cs do to resolve moving players now? Do they still use something similar to playbackrate delta or do they use some sort of freestand logic or something else?
Freestand, Bruteforcing, Search for overlapped points, animlayers
 
How do these major p2c's resolve nowadays? OT v2 used to use playbackrate delta anims to resolve moving players but what do p2cs do to resolve moving players now? Do they still use something similar to playbackrate delta or do they use some sort of freestand logic or something else?
i dont see a point in resolving moving players
you just need to have safe points
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Назад
Сверху Снизу