-
Автор темы
- #1
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Технические детали / Technical Details:
Landscapes
• Alien Haze
• Arid Mountains
• Badlands
• Barren
• Black Dust
• Canyon Hills
• Cold Heat
• Dead Hills
• Dry
• Exotic Mountains
• Grand Canyon
• Grass Hills
• Grass Mountains
• High Grass
• Island
• Lava
• Lowlands
• Mars
• Mesas
• Moon
• Offworld
• Radiation
• Redic
• Rock Oil
• Rugged
• Sand Dunes
• Snowy Mountains
• Spring
• White Dust
• Yellow Blades
Functions
• Global Normal Variation
• Distance Tessellation
• Displacement Fade
• Fresnel Correction
• Grass Colorizer
• Distance Fade
• Mask Modifier
• Cloud Panner
• Colorizer
• Mixer
Features
• 1x1 Meters Vertex Density -
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
• Surface customization through material instance parameters
• Controllable distance based landscape tessellation
• Large Scale Landscape Ambient Occlusion
• Library of custom plug and play functions
• 64 Square Kilometers of playable area
• Radiation Landscape Cloud Plane
• Dynamic Layered Cloud shadows
• Distance Space Station 2D Plane
• Heightmap based layer blending
• Mars Landscape Cloud Plane
• Paintable landscape layers
• Advanced Grass Material
• Distance Earth 2D Plane
• Dynamic 2D Mist Planes
• Level Specific Lighting
• Background Meshes
• Grass Types
• Grasses
• Pebbles
• Bushes
PBR: Yes
Texture size: Up to 8K
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows
Documentation: No
[170] Materials
[226] Material Instances
[331] Material Functions
[532] Textures
[106] Meshes
Manifest:
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Asset:
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: