Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
-
Автор темы
- #1
V4.25 - V4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Плагин позволяет создать ланшафт любой формы, который можно полноценно использовать (например передвигаясь по нему).
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Технические детали / Technical Details:
Main features:
- Procedural terrain mesh creation using up to 10 different noise algorithms.
- Procedural water mesh creation with height customization.
- 3 different terrain shapes: plane, cube, and sphere
- Creation of terrains using a static mesh for the tiles (only available on plane terrains).
- Tilable terrains (only available on plane terrains).
- Add a ton of nature and actors procedurally located using your own assets choosing between the earth surface or underwater.
- Blueprint-friendly library to generate different shapes and use it with the UE4 ProceduralMeshComponent.
- Support to create Static Mesh asset from generated terrain mesh.
- Neither LOD nor materials with PN Triangles tessellation mode are supported by the generated meshes.
Code Modules:
- FastNoise (Runtime)
- RuntimeMeshComponent v3.2 (Runtime)
- ProceduralTerrainGenerator (Runtime)
- ProceduralTerrainGeneratorEditor (Runtime)
Number of core Blueprints: 8 (without counting all setters and getters)
Number of C++ Classes: 2
Supported Development Platforms: All, except iOS
Supported Target Build Platforms: All, except iOS
Tested on: Windows 10/i7 6700K/GTX 1060/16GB DDR4 Ram
V4.25
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
ver. 1.4 для V4.26
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Последнее редактирование модератором: