UE4 Plugin Quest System

Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,361
Реакции[?]
5,676
Поинты[?]
173K


V4.25
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Многоцелевой плагин системы квеста, который подойдет для любого типа игры.
Добавьте Quest Manager в блюпринт (или в Player Controller или Character, если вы не планируете использовать его в мультиплеере или с различными актерами), и вы можете начинать использовать систему!
Все, что вам нужно сделать, это задать некоторые параметры в квесте или проекте задачи (например, описание квеста), реализовать реакцию на события, как OnQuestCompleted и разместить несколько узлов в соответствующих местах в соответствии с вашей историей, как AcceptQuest.

Технические детали / Technical Details:
Features:
Easy-to-use Quest Manager
Suit for any type of game
Create any type of quests with any number of tasks with blueprints or C++
Make complex story with multiple endings by using quest branching
Multiplayer Support - Each player can have their own quests - like in MMORPG
Easy to Save/Load
Requirements check before quest or task can be started or completed
Tasks can be completed parallel or in a sequence
Lots of events are available to use (like OnQuestCompleted, OnQuestTaskFailed, etc)
Add or remove new tasks for quests at runtime, if you need it
Add or remove rewards for quests or tasks at runtime, if you need it
Add or remove requirements for quests or tasks at runtime, if you need it
Set additional params to your quests, tasks, etc, and use them later
Source code included - adapt quest system for your own needs
Free example project with a lot of usage examples
Active Quest and Quest Journal widgets with multiplayer support are included in example project
Modular approach - you can reuse tasks, requirements, and rewards in multiple quests
Behavior Tree Tasks and Decorators for Quest System
Timed quests and quest tasks are supported
Repeatable quests support (you can also specify how many times it can be repeated)
Daily quests support - set required delay before player can take a quest again
You can set how many tasks from available should be completed to complete a quest
Migrate quests between different pawns (good for vehicles)

Network Replicated: Yes
Intended Platforms: Windows
Platforms tested: Windows
Documentation Included:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Авг 2020
Сообщения
284
Реакции[?]
170
Поинты[?]
3K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Надо поюзать, по видео система вроде выглядит не плохо!
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
13 Июл 2020
Сообщения
52
Реакции[?]
78
Поинты[?]
1K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,361
Реакции[?]
5,676
Поинты[?]
173K
Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,418
Реакции[?]
3,920
Поинты[?]
2M
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,361
Реакции[?]
5,676
Поинты[?]
173K
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,361
Реакции[?]
5,676
Поинты[?]
173K
Сверху Снизу