UE4 Asset Character Customizer V4

Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,361
Реакции[?]
5,676
Поинты[?]
173K


V4.25 / V4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Технические детали / Technical Details:
Features:
  • Fully networked
  • 74 head morphs with different shapes for nose, eyes, mouth etc
  • 5 different skin textures
  • Tint options for lips, skin, eyes
  • Body morphs (3 male, 5 female) for different body types
  • Mask based clothing customizer, comes with roughly 25 clothing items per gender, can easily add your own custom made clothing
  • 8 female, 6 male hairstyles with the option of adding more
  • Beards and mustaches
  • Save and load system
  • FACS-based facial animation morphs
Scaled to Epic Skeleton: Yes
Rigged: Yes
Rigged to Epic Skeleton: Yes
Animations: Idle, Walk, Run, Talking, Sitting
Number of Characters: 2
Vertex Counts of Characters: 68594 triangles, 4 LODs at 100%, 60%, 30% and 10% triangle count respectively
Texture Resolutions: 512x512 - 4096x4096
Supported Development Platforms: PC
Platforms Tested: PC

V4.25

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.



V4.26

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
8 Авг 2020
Сообщения
39
Реакции[?]
101
Поинты[?]
7K
hey, its true v4?
cuz i got 4 v4 from difference places and all its v2 when going to check
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Сен 2020
Сообщения
30
Реакции[?]
29
Поинты[?]
0
это настоящая v4? Я видел это много раз, но не на самом деле.
 
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,361
Реакции[?]
5,676
Поинты[?]
173K
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Авг 2020
Сообщения
33
Реакции[?]
41
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
ооо... спасибо за V4, а то везде только старые выложены
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
10 Сен 2020
Сообщения
7
Реакции[?]
19
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
спасибо, что поделились, мне это нужно для моего проекта
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
17 Июл 2020
Сообщения
10
Реакции[?]
1
Поинты[?]
0
Отличный ассет, но с интеграцией в имеющийся проект придется немного повозиться..
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
17 Июл 2020
Сообщения
10
Реакции[?]
1
Поинты[?]
0
На сколько это будет сложно?
Примерно так:


Now all you need to do is:

1. Move the CharacterCustomizer folder to the content folder of your project
2. Add the input events from CC_Character_BP to your input settings
3. Copy the skeletal mesh components (UpperBody, Hair etc) from CC_Character_BP to your character blueprint
4. Add the CharacterCustomizer component
5. Copy everything from the event graph and the construction script, recreate all variables and set variable settings for replication/instance editable/expose on spawn and update the default values
6. Update the Spring Arm reference in the construction script to the spring arm of the new character blueprint and set camera FOV to 60 (or change camera settings to compensate)
7. (optional) Update animation blueprint in the construction script
8. (recommended) Create a male and a female instance of the character blueprint
9. (recommended) Copy over functionality from the CC animation blueprints, such as LookAt, expressions, body physics, footwear offsets
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Сен 2020
Сообщения
24
Реакции[?]
1
Поинты[?]
0
Примерно так:


Now all you need to do is:

1. Move the CharacterCustomizer folder to the content folder of your project
2. Add the input events from CC_Character_BP to your input settings
3. Copy the skeletal mesh components (UpperBody, Hair etc) from CC_Character_BP to your character blueprint
4. Add the CharacterCustomizer component
5. Copy everything from the event graph and the construction script, recreate all variables and set variable settings for replication/instance editable/expose on spawn and update the default values
6. Update the Spring Arm reference in the construction script to the spring arm of the new character blueprint and set camera FOV to 60 (or change camera settings to compensate)
7. (optional) Update animation blueprint in the construction script
8. (recommended) Create a male and a female instance of the character blueprint
9. (recommended) Copy over functionality from the CC animation blueprints, such as LookAt, expressions, body physics, footwear offsets
Спасибо, вроде не особо сложно :)
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
26 Окт 2020
Сообщения
10
Реакции[?]
1
Поинты[?]
0
Подскажите с такой бедой: Запускаю проект и загрузка зависает на 39% (иногда на 45%). Проц в 100%, процесс активный. Пробовали запустить на разных системах - ситуация такая же везде.

Версия двигла 4.25.3 (4.25.4)
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Сен 2020
Сообщения
24
Реакции[?]
1
Поинты[?]
0
Подскажите с такой бедой: Запускаю проект и загрузка зависает на 39% (иногда на 45%). Проц в 100%, процесс активный. Пробовали запустить на разных системах - ситуация такая же везде.

Версия двигла 4.25.3 (4.25.4)
При первом запуске нужно подождать пока скомпилируются шейдеры, иногда этот процесс может занимать час-два, потом будет запускаться быстро )
 
Похожие темы
Сверху Снизу