Исходник Mutiny desync with [lby breaker / handle chokes]

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Янв 2020
Сообщения
95
Реакции[?]
114
Поинты[?]
18K
sense people dm me and want full spoon feed of mutiny desync here it is not hard to do mutiny desync -_-

desync
C++:
    //manual setting shit same values as mutiny
    float desync_amount = -120;
    const float targetlby = math::get().angle_normalize(desync_amount + 160);
    float prebreak = math::get().angle_normalize(targetlby + 170.0f);

    if (m_bBreakLby) {
        m_bBreakLby = false;
        g_cmd->viewangles.y = targetlby;
    }
    else if (!g_send_packet) {
        if (m_bpreBreak)
        {
            m_bpreBreak = false;
            g_cmd->viewangles.y = prebreak;
        }
    }
handle chokes
C++:
 void antiaim :: HandleChoke ()
{
    // init max amount to choke
    const int maxChoke = 16;

    if (! m_bShouldChoke && m_bNextShouldChoke)
    {
        m_bShouldChoke = true;
        m_bNextShouldChoke = false;
    }

    // should and can choke
    if (m_bShouldChoke && g_pClientState-> chokedcommands <maxChoke)
        g_send_packet = false;
    else
        g_send_packet = true;

}
lby breaker
C++:
 void antiaim :: PredictLbyUpdate ()
{
    if (! g_pLocalPlayer-> get_alive () || (* g_ppGameRules) -> m_bFreezePeriod ()) // no point running this if we dead
        return;
    // predict lby updates and help with chokes

    const auto ticks // = whatever u want to use

    static float m_flNextLBYUpdateTime = 0.f;

    auto animstate = g_pLocalPlayer-> m_flAnimState ();
    if (! animstate)
        return;

    if (animstate-> m_velocity> 0.1f || fabs (animstate-> flUpVelocity)> 100.f)
        m_flNextLBYUpdateTime = ticks + 0.22f;
    else
    {
        if (ticks> m_flNextLBYUpdateTime) {// break our lby and tell our handle chokes to choke
            m_flNextLBYUpdateTime = ticks + 1.1f;
            SetShouldChoke (true);
            m_bBreakLby = true;
        }
        // we wanna pre break exacly 1 tick after our lby update
        // pre-flick our lby and tell our handle chokes to choke
        else if (! m_bBreakLby && ticks + ticks_to_time (1)> m_flNextLBYUpdateTime) {
            SetShouldChoke (true);
            m_bpreBreak = true;
        }
        else if (ticks + ticks_to_time (2)> m_flNextLBYUpdateTime)
        {
            SetShouldChoke (false);
        }
    }
}
in the .hpp
C++:
 // handle choke crap
    bool m_bNextShouldChoke = false;
    bool m_bShouldChoke = false;

    void SetNextShouldChoke (bool choke) {m_bNextShouldChoke = choke; }
    bool ShouldChokeNext () const {return m_bNextShouldChoke; }
    void SetShouldChoke (bool choke) {m_bShouldChoke = choke; }
    bool ShouldChoke () const {return m_bShouldChoke; }

    // lby crap
    bool m_bBreakLby;
    bool m_bpreBreak;
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
8 Сен 2020
Сообщения
6
Реакции[?]
5
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
-rep, tried it and it doesnt work, next time just use the easier way
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Янв 2020
Сообщения
95
Реакции[?]
114
Поинты[?]
18K
-rep, tried it and it doesn't work, next time just use the easier way
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
it does work I don't have desync chams so I just set my abs yaw to fake to show, I can go on Sandboxie and show it works to its also od that your abs yaw is not even updated in that image
gg.png
I did what I said I can do above on did a public server
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
 
Последнее редактирование:
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Июл 2020
Сообщения
112
Реакции[?]
105
Поинты[?]
1K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Why are you reposting open source snippets????
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Июл 2020
Сообщения
112
Реакции[?]
105
Поинты[?]
1K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Сверху Снизу