UE4 Plugin Auto Settings

Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
8 Сен 2020
Сообщения
40
Реакции[?]
24
Поинты[?]
4K
AutoSettingsScreenshot0-1920x1080-5a314235a6227d9c3c51833025ade4be.jpg

Проверял на версии 4.25, если вдруг не будет работать на другой версии движка, пишите нужную версию - выложу.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Auto Settings - это комплексный и легко настраиваемый набор инструментов для создания меню настроек игры и схемы управления. Поддерживает ряд функций, которые являются стандартными для современных компьютерных и консольных игр.

Технические детали / Technical Details:
  • Settings and input binding without code or blueprint, just place widgets in your UI
  • Loads, saves and applies automatically using Unreal's systems
  • Easy to restyle for your project
  • Add a setting by placing a widget in your menu and setting a console variable
  • Use any of the hundreds of Unreal's built in console variables
  • Add new console variables, in code or in blueprint - create additional settings Unreal doesn't have already
  • Apply and save automatically, or have the user press a button
  • Flexible, restylable controls: Radio Buttons, Slider, Spinner, ComboBox, and CheckBox
  • Extend the system with your own widgets for more specific cases
  • Input binding uses Unreal's input system, works with your existing input
  • Place widgets in your menu and choose which action or axis they are for
  • Allow separate mappings per player
  • Handles multiple bindings for the same action, which can also be separated by key groups such as Keyboard and Gamepad
  • Whitelist/blacklist specific keys
  • Modifier keys
  • Display inputs as icons instead of text
  • Access input icon anywhere in your project, always show correct icons
  • Elegant switching between icon sets (XBox, PlayStation, Small, Large, etc)
Code Modules:
AutoSettings - Runtime
No. Blueprints: 17
No. C++ Classes: 34
Network Replicated: No - but still compatible with networked projects
Supported Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.

Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.

Вот версия 1.15 для 4.26:
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.

V4.27
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.

1.18.2 для 4.26 и 1.19.1 для 4.27:
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.

Для 5.2
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
 
Последнее редактирование:
Олдфаг
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Ноя 2020
Сообщения
2,129
Реакции[?]
3,608
Поинты[?]
1M
Автор, у тебя есть 4.26? если есть - выкладывай:)
А то у меня - есть:)
 
Олдфаг
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Ноя 2020
Сообщения
2,129
Реакции[?]
3,608
Поинты[?]
1M
Обновлённые версии.
1.18.2 для 4.26:

1.19.1 для 4.27:
 
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
17 Фев 2019
Сообщения
706
Реакции[?]
370
Поинты[?]
147K
Посмотреть вложение 100298

Проверял на версии 4.25, если вдруг не будет работать на другой версии движка, пишите нужную версию - выложу.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Auto Settings - это комплексный и легко настраиваемый набор инструментов для создания меню настроек игры и схемы управления. Поддерживает ряд функций, которые являются стандартными для современных компьютерных и консольных игр.

Технические детали / Technical Details:
  • Settings and input binding without code or blueprint, just place widgets in your UI
  • Loads, saves and applies automatically using Unreal's systems
  • Easy to restyle for your project
  • Add a setting by placing a widget in your menu and setting a console variable
  • Use any of the hundreds of Unreal's built in console variables
  • Add new console variables, in code or in blueprint - create additional settings Unreal doesn't have already
  • Apply and save automatically, or have the user press a button
  • Flexible, restylable controls: Radio Buttons, Slider, Spinner, ComboBox, and CheckBox
  • Extend the system with your own widgets for more specific cases
  • Input binding uses Unreal's input system, works with your existing input
  • Place widgets in your menu and choose which action or axis they are for
  • Allow separate mappings per player
  • Handles multiple bindings for the same action, which can also be separated by key groups such as Keyboard and Gamepad
  • Whitelist/blacklist specific keys
  • Modifier keys
  • Display inputs as icons instead of text
  • Access input icon anywhere in your project, always show correct icons
  • Elegant switching between icon sets (XBox, PlayStation, Small, Large, etc)
Code Modules:
AutoSettings - Runtime
No. Blueprints: 17
No. C++ Classes: 34
Network Replicated: No - but still compatible with networked projects
Supported Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Скрытое содержимое
Скрытое содержимое
Вот версия 1.15 для 4.26:
Скрытое содержимое
V4.27
Скрытое содержимое
1.18.2 для 4.26 и 1.19.1 для 4.27:
Скрытое содержимое
А есть у кого версия под ue 5.2?
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
8 Сен 2020
Сообщения
40
Реакции[?]
24
Поинты[?]
4K
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу